کد خبر : 1405589 | 12 فروردين 1396 ساعت 11:56 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

چهارمین برد پدیده با گلزنی مهاجم مهربان!

پدیده با پیروزی مقابل صبا به چهارمین برد متوالی اش دست پیدا کرد.

چهارمین برد پدیده با گلزنی مهاجم مهربان!

به گزارش "ورزش سه"، حسین مهربان در خصوص پیروزی مقابل صبا و گلزنی در این بازی گفت: بعد از استراحت و ریکاوری چند روزه و نتایج پیروزی بخشی که در هفته های پایانی سال 95 به دست آوردیم پدیده به روزهای خوبش بازگشت و بازیکنان بازی خوبی مقابل صبا به نمایش گذاشتند. برد ما در این بازی به اجرایی کردن دستورات کادرفنی برمی گردد. از اینکه گل پیروزی بخش این بازی را هم به ثمر رساندم خوشحالم و احساس رضایتمندی دارم.


پدیده با کسب 4 پیروزی هفته های اخیر حالا در رتبه دهم قرار گرفته و مهاجم مشهدی این تیم درباره کسب رتبه بهترشان و بالانشینی می گوید: مطمئنا با پیروزی در هفته های آینده خودمان را به جمع مدعیان بالای جدولی نزدیک و نتایج خوبمان را تکرار خواهیم کرد.


او به مقایسه 4بازی سخت شان در نیم فصل اول و دور برگشت این بازی ها می پردازد خاطرنشان می کند: پدیده در نیم فصل اول در 4 بازی پایانی اش مقابل تراکتور، استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن بازی زیبایی به نمایش گذاشت، اگرچه این بازی ها جزو سخت ترین دیدارهایمان است اما مطمئنا تمام تلاشمان را می کنیم تا مقابل حریفان سرسخت مان دست پر از زمین بیرون بیایم.

 


مهاجم پدیده معتقد است بازی با تیم های پایین جدولی سخت است چراکه فاصله شان با آنها نزدیک است و نباید ریسک کنند: مهمترین بازی های ما بازی با تیم های پایین جدولی است چون از نظر امتیاز نزدیک به هم هستیم و با از دست دادن امتیاز فرصت را به سایر رقبا می دهیم.

 

دیدگاه‌ها