کد خبر : 1405602 | 12 فروردين 1396 ساعت 12:20 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: چلسی نیز مثل رئال بزرگ است

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی در مورد دیدار برابر پالاس و شایعات زیادی که در مورد جدایی هازارد و جذب سانچس وجود دارد صحبت کرد.​​​​​​​

کونته: چلسی نیز مثل رئال بزرگ است

 

به گزارش "ورزش سه"، هر ساله و با نزدیک شدن به روزهای پایانی فصل شایعات زیادی در مورد جدایی ستارگان بزرگ شنیده می شود که کونته در آن رابطه واکنش نشان داده است.

 

شایعات پیوستن هازارد به رئال: "اگر بازیکنی در یک باشگاه احساس رضایت کند، من دلیلی برای جدایی نمی بینم حتی اگر تیم خواهان رئال مادرید باشد. زیرا چلسی هم باشگاه بزرگی است.

 

افکار باشگاه با من و بازیکنان همسو است و ما در حال ساخت بنایی بزرگ برای آینده هستیم. من به درخشش در فصل آینده لیگ قهرمانان اطمینان دارم و در این رابطه با قطعیت صحبت می کنم.

 

 

1189954

 

 

در شرایط بازیکنی مانند هازارد باید بدانیم که این شایعات حقیقت دارد یا خیر. برای بازیکنانی در سطح هازارد، حضور در یک باشگاه بزرگ و تلاش برای قهرمانی اهمیت فراوانی دارد و چلسی نیز باشگاه خوبی برای او خواهد بود. نمی دانم که رئال در گذشته نیز به هازارد علاقمند بوده یا خیر اما در حال حاضر او بازیکن چلسی است و ما از داشتن وی خوشحال هستیم."

 

دیدار برابر پالاس: "برای قهرمانی 21 امتیاز می خواهیم. دیدار رفت برابر پالاس در خاطرم هست که برای پیروز شدن خیلی اذیت شدیم. آنها بازیکنان بسیار خوبی در ترکیب دارند و جایگاه آنها علیرغم داشتن چنین بازیکنانی برای من عجیب است. باید توجه زیادی به این بازی داشته باشیم زیرا پالاس در هفته های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفته است."

 

شایعات حضور الکسیس سانچس در چلسی: "سانچس بازیکن بزرگی است اما صحبت کردن در مورد بازیکنان دیگر باشگاه بی احترامی به آنهاست. در حال حاضر قهرمانی در لیگ موضوع اصلی ماست و در پایان فصل در مورد خریدهای آتی صحبت خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها