کد خبر : 1405714 | 12 فروردين 1396 ساعت 19:24 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

توقف منچستریونایتد برابر وست بروم در خانه

منچستریونایتد در دیداری خانگی مقابل وست بروم به تساوی 0-0 رضایت داد تا فاصله اش با تیم چهارم جدول افزایش پیدا کند.

توقف منچستریونایتد برابر وست بروم در خانه

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورینیو که با پشت سر گذاشتن آرسنال، به کسب سهمیه چمپیونزلیگ امیدوار شده بودند، در دیدار امروز برابر وست بروم نتوانستند به پیروزی برسند تا فاصله شان با تیم چهارم به 4 امتیاز افزایش پیدا کند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

 

در ادامه تیم میزبان ابتکار عمل را در دست گرفت و چیزی نمانده بود که در دقیقه 26 به گل برسد اما هیچ بازیکنی از منچستریونایتد نتوانست به ارسال عالی لینگارد برسد و این موقعیت خوب از دست رفت.

 

 

1190114

 

 

برتری یونایتدها تا پایان نیمه اول ادامه داشت اما هیچ یک از موقعیت های این تیم تبدیل به گل نشد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را یونایتد بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، دو بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما در نهایت توپی از خط دروازه وست بروم عبور نکرد.

 

 

1190115

 

 

حملات یونایتدها ادامه داشت اما کم دقتی بازیکنان این تیم در زدن ضربه نهایی و نمایش خوب فاستر، مانع از رسیدن میزبان به گل می شد.

 

در دقایق پایانی، چیزی نمانده بود که اشتباه دخیا روی ضربه دارن فلچر، وست بروم را به گل برسد اما این ضربه در نهایت به تیر برخورد کرد.

 

در مقابل یونایتد هم می توانست در دقیقه 88 به گل برسد اما این بار هم فاستر در مقابل ضربه راشفورد ایستادگی کرد تا بازی در نهایت با تساوی 0-0 به پایان برسد.

دیدگاه‌ها