کد خبر : 1405770 | 12 فروردين 1396 ساعت 20:52 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار کلوپ به هواداران لیورپول

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، به هواداران تیمش هشدار داد که نباید پیش از پایان بازی ها، جشن پیروزی برپا کنند.​​​​​​​

هشدار کلوپ به هواداران لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، قرمزها امروز توانستند در دربی مرسی ساید مقابل اورتون به پیروزی 3-1 برسند اما در حالی که هنوز دقایقی به پایان بازی مانده بود، هواداران لیورپول شروع به خواندن شعر پیروزی کردند؛ مسئله ای که مربی آلمانی را متعجب کرد.

 

کلوپ گفت:" هواداران می توانند هر کاری می خواهند بکنند اما فکر می کنم در آن لحظه که هنوز 6-5 دقیقه به پایان بازی مانده و چرا آنها باید حالا این شعار را بدهند؟

 

در واقع برای من دشوار بود که این را درک کنم. فکر می کنم این خیلی مهم است. برای من، این یک نشانه است که ما فکر کردیم بازی تمام شده است. اما بازی وقتی تمام می شود که سوت پایان زده شود، نه چند دقیقه زودتر."

 

 

1190134

 

 

او همچنین از نمایش تیمش در این دیدار تعریف کرد و اعلام کرد مصدومیت مانه، تنها اتفاق تلخ این دیدار بود.

 

" ما امروز واقعا بازی خوبی انجام دادیم. تقریبا همه چیز نقص بود. ما با یک نمایش خوب به پیروزی رسیدیم اما باز هم سادیو مانه را از دست دادیم. وقتی او را در رختکن دیدم، به نظرم رسید که برای دیدار چهارشنبه نمی تواند آماده شود. باید ببینیم چه خواهد شد. امیدوارم مصدومیتش جدی نباشد. واضح است که او درد داشت و به نظر نمی رسید که فقط یک ضرب دیدگی یا کشیدگی ماهیچه یا چیزی شبیه اینها باشد اما باید صبر کنیم.

 

وقتی به رختکن رفتم، فورا دنبال او گشتم و دیدم که روی تخت دراز کشیده است. او تحت مراقبت پزشکی بود و به نظر نمی رسید که خیلی احساس راحتی بکند."

دیدگاه‌ها