کد خبر : 1405777 | 12 فروردين 1396 ساعت 21:53 | 113.7K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان: فکر کردم داور شوخی می‌کند

سرمربی استقلال عنوان کرد تنها دو متر از محوطه فنی کنار زمین خارج شده است.

منصوریان: فکر کردم داور شوخی می‌کند

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، علیرضا منصوریان که به دلیل اخراج از کنار زمین نتوانسته بود در کنفرانس بعد از بازی شرکت کند، در جمع خبرنگاران گفت: عملکرد تیم ما در مسابقه امروز خوب بود و به بازیکنانم تبریک می‌گویم؛ این برد را به هوادارانی که در روزهای سخت همیشه همراه تیم بودند تقدیم می‌کنم.

او ادامه داد: شرایط تیم به مرور زمان بهتر می‌شود و امیدوار هستیم روزهای خوبی برای استقلال در پیش باشد؛ چند روز از تعطیلات را به بازیکنان استراحت دادیم ولی بعد از آن تمرینات خوبی داشتیم تا آماده مسابقات لیگ شویم؛ سیستم بازی را هم تغییر دادیم و با بازی مستقیم توانستیم به گل برسیم و موفق شویم.


سرمربی استقلال درمورد اخراج از کنار زمین عنوان کرد: تنها 2 متر از محوطه فنی خارج  شدم که داور چهارم این موضوع را به داور گفت و او هم من را اخراج کرد؛ اینکه داور می‌تواند در زمین مسابقه هر تصمیمی بگیرد جای بحث ندارد ولی دلیل خارج شدن من از محوطه فنی بحث دیگری است؛ بعد از این اتفاق از آقای زرگر عذرخواهی کردم ولی اگر محوطه فنی 4 متر آن طرف‌تر کشیده می‌شد، چه اتفاقی می‌افتاد؟


منصوریان اضافه کرد: آقای غیاثی در مسابقات گذشته از من ایراد گرفته بود که شما از محوطه فنی خارج شده بودید و من تذکر ندادم ولی در این دیدار اگر چنین اتفاقی بیافتد، اخراج خواهم کرد که واقعا برداشتم این بود این حرف یک شوخی است ولی واقعا من به همین دلیل اخراج شدم.


وی تصریح کرد: اگر تمام قوانین بازی‌ها درست پیگیری شود باید آن مربی هم که به داور چهارم توهین می‌کند هم از کنار زمین اخراج شود چون با چشمان خود دیده‌ام این اتفاق رخ می‌دهد ولی داور خودش را به نشنیدن می‌زند و اقدامی نمی‌کند.

 

سرمربی استقلال با بیان اینکه امیدوارم حرف‌های مطرح شده درست نباشد، گفت: نمی‌خواهم برخی مسائل را عنوان کنم اما در دومین حرکت بدون کوچکترین توهین از کنار زمین اخراج شدم؛ همیشه رفتار من هیجان داشته ولی هیچوقت مخصوصا به داور توهین نمی‌کنم؛ امیدوار هستم اینطور به داوران نگفته باشند منصوریان حرکتی انجام داد اخراج شود؛ رفتار من هیجان دارد و ممکن است از کادر فنی خارج شده باشم؛ امیدوارم داوران را شارژ نکرده باشند تا چنین تصمیم‌هایی بگیرند ولی با این حال به تصمیمات احترام می‌گذارم.


منصوریان به درگیری یعقوب کریمی و امید نورافکن اشاره کرد و افزود: آن موقع در هیجان برد بودم و متوجه این اتفاق نشدم ولی در رختکن برای من توضیح دادند درگیری پیش آمده است که اگر اینطور بوده و به شعور هواداران استقلال توهین شده باشد، با نورفاکن برخورد می‌کنم؛ کریمی جزو بازیکنان بزرگ تیم ما محسوب می‌شود و جوانان باید احترام بزرگتر خود را حفظ کنند؛ ظهر هم من، رحمتی و ابراهیمی با نورافکن صحبت کردیم؛ او از پسر من دو سال بزرگتر است ولی اگر اینطور بوده خطای بزرگی انجام داده و باید در رفتار خود تجدید نظر کند.


وی مثل دیروز به مسئله محرومیت رحمتی پرداخت و گفت: فهمیدم یکی از اعضای کمیته استیناف مصاحبه کرده و گفته است این آرا دو نفره داده می‌شود که قطعا نباید اینطور باشد؛ این رای برای رحمتی مغرضانه بوده و برای اینکه هوادار ما ناراحت نشود هم سید جلال حسینی را محروم کردند؛ پیش خودشان گفتند رحمتی را که زدیم، سید جلال را هم بزنیم تا تماشاگران استقلال ناراحت نشوند اما باید بگویم در دربی اخیر بدون دردسرترین دربی عمرم را دیدم.


سرمربی استقلال با بیان اینکه داور تصمیمات داخل زمین را می‌گیرد، ابراز کرد: تنبیه برای رحمتی اخراج و برای سید جلال کارت زرد بود اما درست نیست در خارج از زمین سوت را از داوران بگیریم؛ رای رحمتی به ناحق بود ولی این اتفاق قرار بود بیافتد.


منصوریان درمورد عدم اجازه به بازیکنان استقلال از سوی حامیان مالی این باشگاه اظهار کرد: مسئله ما ارتباطی با اسپانسر ندارد؛ استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی با سامانه هواداری و بیمه ایران قرارداد دارند و آنها نمی‌گویند ما حرف نزنیم ولی عنوان می‌کنند بخاطر توافق نداشتن‌شان با حق پخش تلویزیونی نباید مصاحبه‌ای داشته باشیم تا این معضل برطرف شود.


وی ادامه داد: حامیان مالی نمی‌گویند چه کاری انجام دهیم و این مسئله بین آنها و صدا و سیما است که باید برطرف شود؛ من به بازیکنان استقلال گفته‌ام بعد از هر مسابقه در میکسدزون با خبرنگاران مصاحبه داشته باشند.


سرمربی استقلال با تاکید بر اینکه متاسفانه آرای کمیته انضباطی و استیناف با هم نمی‌خواند، عنوان کرد: برای مثال اگر کمیته انضباطی اعلام کند بازیکنی دو جلسه محروم است حق اعتراض ندارد اما در صورتی که سه جلسه محرومتان کنند، کمیته استیناف می‌تواند ورود داشته باشد؛ درخصوص محرومیت از حضور هواداران در ورزشگاه هم باید گفت که این کار در همه دنیا تمام شده و دیگر چنین اتفاقی برای هیچ باشگاهی نمی‌افتد.


منصوریان عنوان کرد: وقتی باشگاهی مثل رئال مادرید و بارسلونا بازی دارند، پولی نزدیک به 500 میلیارد تومان جابه‌جا می‌شود ولی حالا چرا باید تیم‌های ما از حضور تماشاگر محروم شوند؟؛ راه‌های انضباطی دیگری هم است و خودم اصلا علاقه‌ای ندارم در ورزشگاه بدون تماشاگر بازی کنم.

دیدگاه‌ها