کد خبر : 1405949 | 13 فروردين 1396 ساعت 23:56 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: مونرئال می داند مرتکب پنالتی شد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که ناچو مونرئال، مدافع چپ آرسنال، در دیدار امشب دو تیم مرتکب خطای پنالتی شد اما داور آن را اعلام نکرد.​​​​​​​

گواردیولا: مونرئال می داند مرتکب پنالتی شد

به گزارش "ورزش سه"، در دقایق تلف شده بازی بود که مونرئال در تلاش برای دفع توپ، لحظه ای توپ را با دست لمس کرد اما آندره مارینر، داور بازی، به اعتراض بازیکنان سیتی که اعتقاد به پنالتی داشتند، توجهی نکرد.

 

گواردیولا که در پایان بازی بسیار عصبانی بود و حتی با خود مونرئال هم صحبت کرد، در پاسخ به این سوال که آیا هموطنش تایید کرد که مرتکب پنالتی شده، گفت:" بله، او می دانست. سوال بعدی!"

 

 

1190354

 

 

گواردیولا در مورد بازی هم گفت:" ما در ورزشگاه سختی بازی کریم. بعد از زدن گل اول، ما بازی مان را فراموش کردیم. ما به دنبال گرفتن توپ نبودیم. مقابل آرسنال چنین نمایشی کار را پیچیده می کند. ما موقعیت آسان زیادی را از دست دادیم اما موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. به زمان نیاز داریم تا ذهنیت همه را تغییر بدهیم.

 

ما می خواستیم یک نمایش بی نقص ارائه بدهیم اما نتوانستیم. مسئله مهم این است که بازی بهتری ارائه بدهیم. هنوز بازی های زیادی باقی مانده . کار دشوار است. ما نتوانستیم پیروز شویم اما حالا باید بازی به بازی پیش برویم."

دیدگاه‌ها