کد خبر : 1406014 | 14 فروردين 1396 ساعت 11:33 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی اینتر - سامپدوریا

دو تیم اینتر و سامپدوریا، امشب در ورزشگاه جوزپه مه آتزا شهر میلان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی اینتر - سامپدوریا

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که اینتر با 55 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیرشان، 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و نسبتا در فرم خوبی قرار دارند.  

 

پس از حضور پیولی، اینتر متحول شد و شرایط کاملا متفاوتی نسبت به قبل پیدا کرد. آنها سیستم خود را دستخوش تغییر کرده و انتظار می‌رود در این بازی با دفاع 3 نفره در زمین ظاهر شوند. همچنین پیولی نتایج خیلی خوبی در این مدت گرفته و نراتزوری را از بحران نجات داده است.

 

1176676

 

 

در دیگر سو سامپدوریا با 41 امتیاز در رده نهم قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیرشان، 2 تساوی، 2 پیروزی و 1 شکست کسب کرده اند و حال تقابل جالبی با اینتر خواهند داشت.

 

ایکاردی با 20 گل زده، بهترین گلزن اینتر است، همچنین مهاجم آرژانتینی 8 پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرده و در کنار کاندروا بهترین پاس گل دهنده تیمش نیز هست، بنابراین سامپدوریا احتمالا برنامه های ویژه ای برای مهار او خواهد داشت.

 

اینتر برای این بازی محروم و مصدومی ندارد و با ترکیب اصلی خود ظاهر خواهد شد ولی سامپدوریا، لوئیس موریل، ستاره این تیم و بهترین گلزن و بهترین پاس گل دهنده اش را در اختیار ندارد که این ضربه سختی برای این تیم خواهد بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1190410

دیدگاه‌ها