کد خبر : 1406105 | 14 فروردين 1396 ساعت 16:10 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

پورمحمد: عیدی خوبی به مردم آبادان دادیم

پورمحمد می گوید: خدا رو شکر بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم دل مردم خونگرم آبادانی را شاد کنیم ​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه" محمد پورمحمد بازیکن تیم صنعت نفت آبادان در مورد برد برابر پرسپولیس گفت: ما با تیمی بازی داشتیم که با اختلاف بالا در صدر جدول رده بندی حضور دارد، مطمئنا اینگونه بازی ها از حساسیت خاصی برخوردار هستند. تیم حریف تیم بسیار قدرتمند و قابل احترامی است ولی به هرحال ما توانستیم با دوندگی بالا و اجرای صحیح تصمیمات کادر فنی و کمک هواداران خونگرم خود این ٣ امتیاز حساس را در آبادان کسب کنیم و تیم را در حاشیه امنیت بهتری نگه داریم.

 

1190471

 

پورمحمد درباره حضور هواداران آبادانی گفت: زیبایی فوتبال به شور و هیجان آن است و فوتبال بدون تماشگر هیج لذتی ندارد، هواداران ما واقعا بی نظیرند و تنها شهری هستیم که فقط تیم خود را تشویق می کنند. جا دارد در اینجا از همه آنها تشکر کنم که در همه شرایط و در شهرهایی مختلف از ما حمایت می کنند.

 

پورمحمد در مورد دلیل فیکس نبودن خود در این مسابقه گفت: وظیفه بازیکن انجام کارهایی است که کادر فنی و سرمربی از او می خواهد، در این بازی هم فیروز خان صلاح دید و من ابتدای نیمه ی دوم وارد مسابقه شدم همیشه به تصمیمات مربیان احترام میگذارم و سعی میکنم تا دستورات آنها را به نحو احسن انجام دهم.

دیدگاه‌ها