کد خبر : 1406201 | 15 فروردين 1396 ساعت 00:11 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

شکست غیرمنتظره اینتر مقابل سمپدوریا

اینتر در دیداری خانگی مقابل سمپدوریا با نتیجه 2-1 شکست خورد تا امیدهایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان کمرنگ تر از قبل شود.​​​​​​​

شکست غیرمنتظره اینتر مقابل سمپدوریا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان استفانو پیولی در این دیدار ابتدا با گل دی آمبروسیو از حریف پیش افتادند اما در نیمه دوم دو بار دروازه شان را باز شده دیدند و یک شکست تلخ را تجربه کردند.

 

اینتری ها بازی را بهتر شروع کردند و در دقایق ابتدایی برتر از حریف بودند. در دقیقه 10 این تیم صاحب دو موقعیت خوب پیاپی شد اما نتوانست از آنها استفاده کند.

 

برتری اینتری ها ادامه داشت اما چیزی نمانده بود که سمپدوریا در دقیقه 25 به گل اول بازی برسد اما ضربه کوالیارلا به تیر دروازه برخورد کرد.

 

برتری میزبان ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 35، دانیلو دی آمبروسیو، نرآتزوری را پیش انداخت. روی ارسال اور بانگا و اشتباه مدافع سمپدوریا بود که دی آمبروسیو ضربه نهایی را زد و توپ بعد از برخورد به بازیکن حریف وارد دروازه شد.

 

 

1190539

 

 

یک دقیقه بعد ایکاردی می توانست گل دوم را برای اینتر به ثمر برساند اما ضربه او راهی به چارچوب دروازه ویویانو پیدا نکرد.

 

برتری اینتری ها در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه داشت اما در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کرد و این سمپدوریا بود که در دقیقه 50 به گل تساوی رسید. روی ارسال ماتیاس سیلوستره بود که ضربه سر دیدنی پاتریک شیک، از بالای دست هاندانوویچ، وارد دروازه شد.

 

بعد از این گل بار دیگر اینتری ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و موقعیت های بهتری روی دروازه حریف به وجود آوردند و چند بار تا آستانه باز کردن دروازه سمپدوریا پیش رفتند اما نتوانستند از موقعیت هایشان استفاده کنند.

 

در مقابل، در دقیقه  85 سمپدوریا به گل دوم رسید. شوت آلوارز و برخورد توپ به دست بروزوویچ، یک ضربه پنالتی نصیب میهمان کرد و کواریلا با یک شوت محکم و غیرقابل مهار، حساب کار را 2-1 کرد.

 

 تلاش اینتری ها برای جبران نتیجه در دقایق پایانی بی نتیجه بود و بازی با برتری میهمان به پایان رسید.

دیدگاه‌ها