کد خبر : 1406329 | 15 فروردين 1396 ساعت 14:50 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

دربی رم، نبرد مرگ و زندگی برای اسپالتی

آ.اس رم با هدایت اسپالتی، امشب در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا باید شکست 2-0 دور رفت از لاتزیو را جبران کند تا بتواند راهی دیدار نهایی بشود.

دربی رم، نبرد مرگ و زندگی برای اسپالتی

به گزارش "ورزش سه"، لوچانو اسپالتی، سرمربی رم در کنفرانس خبری پیش از بازی حساس دور برگشت نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا مقابل همشهری‌اش، لاتزیو، قول جبران شکست 2 بر صفر بازی رفت را داد.

 

 

1103292

 

 

 او گفت: «با تمام وجود برای جبران شکست دور رفت و رسیدن به فینال می‌جنگیم. بردن تیم قدرتمند لاتزیو آسان نیست اما رم من آماده رقم زدن هر اتفاقی است. آشتی تیفوسی‌ها با ورزشگاه و تشویق ما، نقش مهمی در روحیه گرفتن کل تیم در بازی با لاتزیو دارد.

شاید بازیکنان ندانند اما من اطلاع دارم تشویق جایگاه تیفوسی‌ها، رم را به چه جاهای خوبی می‌رساند! باید نمایشی بهتر از جدال دور برگشت لیگ اروپا مقابل لیون داشته باشیم. در پایان آن بازی حذف شدیم اما اینجا باید صعود کنیم. تمرکز اضافی هنگام تصاحب توپ باعث می‌شود برخلاف آن رقابت آسان توپ از دست ندهیم.»

 

سرمربی رم افزود: «نمی‌دانم در این دربی دروسی چه پستی خواهد داشت. برای باز کردن دفاع متراکم لاتزیو به قدرت شوت‌های از راه دور پاردس نیاز مبرمی داریم. گرنیر، استروتمن و ناینگولان هم در وضعیت مطلوبی هستند. بابت داور بازی خیال راحتی دارم.

ریتزولی داور باتجربه‌ای است که می‌داند چگونه یک رقابت را مدیریت کند. بازی مهمی پیش‌رو داریم اما زندگیمان پس از این دربی هم جریان دارد. ما در نیم‌فصل دوم بیش از همه تیم‌های سری A امتیاز جمع‌آوری کردیم. پس از جدال با لاتزیو سرنوشت من مشخص می‌شود. در پایان فصل سرنوشت ما رقم می‌خورد. می‌دانم بازیکنانم عاشق من هستند و برای موفقیت تیم با نهایت توان تلاش می‌کنند.»

دیدگاه‌ها