کد خبر : 1406351 | 15 فروردين 1396 ساعت 16:20 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

درخواست حمایت ونگر از هواداران آرسنال

آرسن ونگر، سرمربی این روزها مغضوب هواداران آرسنال در نشست خبری بازی با وستهام به دفاع از عملکرد خود پرداخت.

درخواست حمایت ونگر از هواداران آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال با قرار گرفتن در رده ششم جدول، 7 امتیاز با تیم چهارم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان فاصله دارد و از کسب عنوان قهرمانی نیز قطع امید کرده است. این در حالی است که توپچی ها همواره در سال های اخیر در جمع 4 تیم بالای جدول قرار داشتند و مشکلی در راه کسب سهمیه پیدا نمی کردند.

 

 

1190280

 

 

ونگر در همین رابطه گفت:« به پایان بردن فصل در جمع چهار تیم برتر هنوز ممکن است. برای بیست سال این کار را کردیم و همیشه آسان به نظر می رسید. خوب است که حالا مردم می فهمند کسب سهمیه همیشه به آن آسانی که به نظر می رسد نیست. به خودم می گویم فصل را در بالاترین رتبه ممکن تمام کن.

می جنگیم تا فصل را به شکلی مثبت به پایان ببریم. برای همین می خواهم هواداران پشت تیم بایستند. باید قدرت روانی خود را نشان دهیم و فصل را به بهترین شکل تمام کنیم. در هر بازی همه تلاشم را می کنم. نیاز به روندی خوب داریم. بازی های زیادی در آوریل پیش رویمان هستند. هنوز چیزی از دست نرفته است.»

 

ونگر در مورد آینده خود در آرسنال گفت:« به سوال درباره آینده ام بار ها حواب داده ام. نگران نباشید، خیلی زود جواب را خواهید دانست. من یک حرفه ای هستم و وقتی یک حرفه ای باشید چه در شرایطی ایده آل و چه غیر ایده آل عملکرد خود را خواهید داشت. من عاشق بردن در فوتبال هستم و تمرکزم روی آن است. با صداقت برای باشگاهم کار می کنم. نمی ترسم و قضاوت مردم را می پذیرم. روی چیزی که فکر می کنم در طول بازی مهم تمرکز می کنم.

می خواهم انرژی ام را روی فوتبال و بازی بعد متمرکز کنم و مسائل شخصی ام را از بحث دور نگه دارم. مسئله مهم فکر می کنم این است که در بیست سال گذشته نشان داده ام. به آرسنال اهمیت می دهم، به بازی بعد اهمیت می دهم و تا زمانی که اینجا باشم به این روند ادامه خواهم داد. از هواداران نیز می خواهم که به تیم اعتماد کنند و حامی ما باشند.»

 

دیدگاه‌ها