کد خبر : 1406463 | 16 فروردين 1396 ساعت 11:30 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتان: نباید راحت امتیاز از دست بدهیم

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره منچستریونایتد، تاکید کرد که تیمش نباید دیگر امتیاز از دست بدهد و از هم تیمی هایش خواست تا در دیدارهای باقی مانده لیگ برتر، نمایش بهتری داشته باشند.​​​​​​​

زلاتان: نباید راحت امتیاز از دست بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در دیدار شب گذشته مقابل اورتون به تساوی 1-1 رضایت داد تا به نهمین تساوی اش در 16 دیدار خانگی برسد.

 

در صورتی که سیتی بتواند امشب چلسی را شکست بدهد، فاصله یونایتد با تیم چهارم جدول به 7 امتیاز افزایش خواهد یافت و زلاتان که در دیدار مقابل اورتون، گل تساوی بخش شیاطین سرخ را در دقیقه 94 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، معتقد است که باید خیلی زود به مسیر پیروزی برگردند.

 

او به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم اندکی شایسته نتایج بهتری بودیم. منظورم این است که روی یک اشتباه گل خوریم؛ اشتباه اول این بود که اجازه دادیم اشلی ویلیامز ضربه سر بزند و بعد گلی که از روی یک موقعیت صفر درصد به دست آمد.

 

 

1190726

 

 

ما باید تمرکزمان را حفظ کنیم. نمی توانیم مرتکب چنین اشتباهاتی شویم؛ به ویژه حالا در انتهای فصل زیرا در چنین شرایطی که جدول دارد، این امتیازات خیلی مهم هستند.

 

ما هنوز به چهار تیم اول نزدیک هستیم اما امتیازاتی که نیاز داریم را به دست نمی آوریم.

 

اما در نهایت توانستیم یک امتیاز از این دیدار بگیریم. ما در بیشتر دقایق بازی حمله کردیم و موقعیت های خوبی داشتیم. یک توپ هم به تیر زدیم اما باید بیشتر تلاش کنیم."

 

زلاتان همچنین در مورد گلش که به دلیل آفساید پذیرفته نشد، گفت:" فکر می کنم گل درست بود زیرا من از سمت راست مدافع حرکت کردم و  گل درست بود. البته نظر نهایی را من نمی توانم بدهم، باید تصاویر تلویزیونی قضاوت کنند."

دیدگاه‌ها