کد خبر : 1406662 | 17 فروردين 1396 ساعت 00:05 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی مقتدرانه آرسنال برابر وستهام

آرسنال موفق شد با ارائه یک بازی برتر، با 3 گل از سد وستهام عبور کند.

پیروزی مقتدرانه آرسنال برابر وستهام

 

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال برای صعود به جمع 4 تیم اول لیگ جزیره و وستهام برای دور شدن از منطقه سقوط، در ورزشگاه امیرتیس به مصاف یکدیگر رفتند.

 

آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی سانچس با ضربه ای از راه دور دروازه وستهام را تهدید کرد که به جایی نرسید.

 

دقایقی بعد، نوبل در میانه میدان توپربایی کرد و بعد از گذر از سد گابریل به دروازه آرسنال نزدیک شد اما با بی دقتی نوبل، این موقعیت از دست رفت.

 

در دقیقه 15 و با پاس بیرین، والکات اقدام به شوت زدن کرد اما ضربه او با عکس العمل راندولف همراه بود.

 

 

1190861

 

 

در دقیقه 24، آرسنال با همکاری سانچس و ولبک موقعیت خوبی را روی دروازه وستهام ایجاد کرد اما ضربه ولبک توسط راندولف مهار شد.

 

در دقیقه 31 و روی اشتباه کالینز، والکات موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه وستهام داشت که ضربه او به بیرون رفت.

 

در ادامه، توپچی ها حاکم مطلق توپ و میدان بودند اما در گلزنی ناکام ماندند. در دقیقه 42 و با ارسال اوزیل، ولبک می توانست با ضربه سر دروازه حریف را باز کند که این بار هم سنگربان وستهام مانع شد.

 

در ادامه، اتفاق خاصی رخ نداد تا علیرغم برتری آرسنال در نیمه اول، بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

 

1190871

 

 

با شروع نیمه دوم، آرسنال تلاش زیادی برای شکستن سد دفاعی وستهام داشت اما در دقایق ابتدایی قادر به خلق موقعیت خطرناکی روی دروازه شاگردان بیلیچ نشد.

 

اما در دقیقه 60، قفل دروازه وستهام شکست و توپچی ها توسط اوزیل به گل رسیدند. روی یک رفت و برگشت، توپ در پشت محوطه به اوزیل رسید و او نیز با ضربه ای زیبا و البته اشتباه راندالف به گل اول تبدیل شد.

 

 

1190872

 

 

دقایقی بعد و روی پاس والکات، ولبک می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه او توسط سنگربان وستهام مهار شد.

 

حملات توپچی ها ادامه یافت و در دقیقه 68، آرسنال به گل دوم رسید. پاس عرضی اوزیل در وسط محوطه به والکات رسید و او نیز با ضربه ای زمینی، گل دوم توپچی ها را به ثمر رساند.

 

لحظاتی بعد و روی پاس سانچس، بیرین موقعیت خوبی برای زدن گل سوم داشت اما ضربه او به بیرون رفت. در دقیقه 75، وستهام موقعیت خوبی داشت اما ضربه محکم لانزینی توسط سنگربان ارسنال دفع شد.

 

 

1190860

 

 

حملات توپچی ها ادامه یافت و این تیم در دقیقه 83 به گل سوم رسید. روی پاس چمبرلین، الیویه ژیرو در محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دیدنی و مواج از گوشه محوطه برتری آرسنال را افزایش داد. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا آرسنال با 3 گل وستهام را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها