کد خبر : 1406937 | 18 فروردين 1396 ساعت 12:53 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

فراز و منصوریان از رفاقت تا جنگ لفظی

سرمربیان دو تیم گسترش و استقلال که رابطه بسیار خوبی پیش از شروع بازی داشتند بعد از بازی مواضعی علیه یکدیگر اتخاذ کردند.

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند پیش از شروع دیدار با استقلال به سراغ منصوریان رفت و برخورد بسیار گرمی با سرمربی آبی ها داشت اما رابطه خوب و گرم این دو سرمربی دقایقی بعد از شروع بازی تحت تاثیر اتفاقات داخل زمین قرار گرفت. کادرفنی دو تیم پیش از شروع بازی در اظهار نظرهایی متفاوت بارها با تعریف از تیم حریف نشان دادند که رابطه خوبی با یکدیگر داشتند اما سوت های کرمانشاهی باعث شد تا این رابطه دستخوش تغییر شود.


البته در این بازی علیرضا منصوریان به دلیل اخراج در دیدار برابر فولاد خوزستان اجازه حضور در زمین را نداشت اما اعتراض های او از جایگاه ویژه باعث شد تا سرمربی گسترش فولاد نسبت به رفتارهای او واکنش نشان دهد و تذکراتی را به ناظر داوری گوشزد کند. کمالوند درباره درگیری اش با منصوریان پس از پایان بازی گفت: منصوریان دوست عزیز من است، اما داد و بیداد زیادی انجام می‌داد و من به فنایی، ناظر داوری اعلام کردم که سرمربی استقلال مانع جریان بازی نشود و بحث ما نیز به خاطر همین مسئله بود.


سرمربی استقلال اما مخالف حرف های کمالوند بود و در واکنش به اعتراضات او پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران که گفته بود منصوریان با اعتراض هایش ورق بازی را برگرداند، گفت: من کمالوند را دوست دارم ولی دقیقا معلوم بود که توانستم ورق را برگردانم چون داور پنالتی دقیقه ۵۵ روی قربانی را نگرفت، صحبت من نه تنها تأثیری نداشت، بلکه در ۸، ۹ صحنه خطاهای ۵۰ـ۵۰ را به سود حریف گرفتند. حتی کمالوند وسط زمین می‌گفت این داور سال گذشته باعث شد که ما یکی دو بازی ببازیم، هر چند که کارشناسان نظر هم بدهند، من در مورد یک یا چند نفر آنها به نتیجه نهایی نمی‌رسم.


بازی استقلال و گسترش فولاد هر چند با دوستی و رابطه گرم این دو سرمربی شروع شد اما اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد باعث شد تا هر دو سرمربی نسبت به یک دیگر مواضعی را اتخاذ کنند.

 

1191172

 

دیدگاه‌ها