کد خبر : 1406987 | 18 فروردين 1396 ساعت 15:55 | 39K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با رئال

پیش بینی جالب سیمئونه از دربی مادرید

فردا در برنابئو، دربی مادرید بین رئال و اتلتیکو برگزار خواهد شد که به خصوص برای رئالی ها اهمیتی دوچندان دارد.

پیش بینی جالب سیمئونه از دربی مادرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال صدرنشین لالیگا است و برای حفظ فاصله خود با بارسا به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد.

 

 

1191228

 

 

آنتوان گریزمان، مهاجم اتلتیکو روز گذشته تیمش را برنده احتمالی بازی دانست.

سیمئونه، مربی اتلتیکو مادرید نیز در همین رابطه گفت:« هر فوتبالیستی که در چنین دیدارهایی به میدان می رود، انگیزه پیروزی دارد. خوشحالم که گریزمان چنین حسی دارد. او یک مهره کلیدی برای ما محسوب می شود. برای ما مهم نیست در چه ورزشگاهی و مقابل چه حریفی به میدان می رویم. هدف ما همیشه کسب سه امتیاز است.

رئال تیم بسیار بزرگی است. آنها قهرمان اروپا و جهان هستند و صدرنشین لالیگا. رئال را کاملا برای قهرمانی، تیمی متمرکز می بینم. نتایج و اعداد و ارقام، به تنهایی نشانگر قدرت رئال هستند.»

 

کمتر کردن فاصله کیفی با رئال در سال های اخیر:« از کاری که تا به اینجا انجام داده ایم رضایت تمام دارم. فاصله با رئال کم و کمتر شده ولی من از دوران حضورم در اتلتیکو، بیش از همه نسبت به تساوی برابر بارسا در نوکمپ که به قهرمانی ما در سال 2014 منجر شد احساس غرور می کنم.»

 

گامیرو:« او مصدوم است و به بازی فردا نمی رسد.»

 

پیش بینی دربی:« مطمئنم که رئال با تمام قدرت و با پرس شدید مقابل ما بازی را شروع خواهد کرد. رئال در 25 دقیقه اول به بازی سرعت خواهد داد.

بیل، بنزما و رونالدو از ابتدا در ترکیب قرار می گیرند و با وجود اینکه خیلی ها ایسکو را روی نیمکت ذخیره ها می بینند، معتقدم او از ابتدا به میدان خواهد رفت. رئال با او بیشتر از کاسیمیرو کنترل روی توپ و میدان خواهد داشت.

برنده این بازی مشخص نیست و در طول مسابقه، اتفاقاتی که رقم خواهد خورد، می توانند تاثیرگذار در نتیجه پایانی باشند. ما نسبت به بازی رفت از لحاظ دفاعی تیمی مستحکم تر هستیم.»

دیدگاه‌ها