کد خبر : 1406993 | 18 فروردين 1396 ساعت 16:10 | 70.3K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با اتلتیکو

بمب خبری زیدان: آینده ام در رئال نامشخص است

زین الدین زیدان، سرمربی رئال نسبت به ادامه حضورش در این تیم تردید هایی جدی دارد.

بمب خبری زیدان: آینده ام در رئال نامشخص است

به گزارش "ورزش سه"، زیدان که امروز در نشست خبری بازی با اتلتیکو مادرید شرکت کرده بود، با سوالی در مورد وضعیت خود در رئال مواجه شد.

 

 

1191238

 

 

پاسخ سرمربی موفق رئال عجیب بود:« ادامه حضورم در رئال قطعی نیست و به همین دلیل هیچ برنامه ریزی ای برای فصل بعد نکرده ام. می دانم که مربی رئال بودن یعنی چه و از خوب بدی های این شغل مطلعم.

تنها نگران بازی فردا هستم و نمی دانم در آینده چه سرنوشتی در رئال خواهم داشت.»

 

زیزو در مورد بازی فردا گفت:« بازی سختی در پیش داریم و نمی دانم اتلتیکو با چه برنامه ای وارد زمین می شود. برای من، تیم خودم مهم است و خوب می دانم که با چه طرح و برنامه ای تیمم را روانه دربی کنم. فردا به حمایت هواداران بیش از همیشه نیاز داریم و اطمینان دارم که آنها مثل همیشه حامی ما خواهند بود.»

 

ترکیب اصلی:« برای من همه بازیکنان مهم هستند. رئال فقط مثلث BBC نیست و آنها نیز این مساله را می دانند. 9 بازی دیگر تا پایان لالیگا باقی مانده و من به تمام بازیکنانم به یک چشم نگاه می کنم. تا پایان فصل نیز همینگونه خواهد بود.»

 

 

1186698

 

 

استراحت دادن به BBC مقابل لگانس:« از قبل هیچ چیزی هماهنگ شده نبود. هدف من این است که همه بازیکنانم در مقطع پایانی فصل در بهترین شرایط فیزیکی قرار داشته باشند. مهم است که بازیکن نسبت به اهداف مربی اطمینان داشته باشد. رونالدو، بیل و بنزما بسیار باهوشند و صلاح تیم را درک می کنند.»

 

فاجعه در صورت ناکامی در قهرمانی لالیگا:« هدف ما قهرمانی است و روی این هدف تمرکز کرده ایم. بازیکنان نیز از اهمیت بازی های انتهای فصل آگاه هستند. مهم نیست الان در صدر هستیم؛ بلکه باید این جایگاه را در پایان فصل نیز حفظ کنیم. در لالیگا و لیگ قهرمانان هنوز هیچ چیز مشخص نیست و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.»

 

اتلتیکو:« هر بازی داستان خود را دارد. همه می گویند که اتلتیکو تیمی دفاعی است و این ادعای درستی است ولی همه ی قدرت اتلتیکو در دفاع نیست.

آنها در سال های اخیر از هر لحاظ پیشرفت کرده اند. نتیجه بازی فردا را جزئیات اندکی مشخص خواهند کرد. اتلتیکو تیم بسیار خوبی است و مهره های تهاجمی فوق العاده ای در اختیار دارد. انتظار یک بازی دشوار را دارم و احتمالا برای پیروز شدن زجر نیز خواهیم کشید. سعی ما در این است که از تمام نقاط قوت خودمان برای ضربه زدن به این حریف استفاده کنیم. این بازی از هر نظر 50-50 است.»

 

رونالدو:« او به شکلی استثنایی تمرین می کند و برای بازی های انتهایی فصل، کاملا آماده است. کریستیانو در هر بازی سعی در گلزنی دارد و به تیم، حس جاه طلبی بالایی تزریق می کند. او موتور تیم است و به همه انرژی مضاعف می دهد.»

 

دیدگاه‌ها