کد خبر : 1407342 | 19 فروردين 1396 ساعت 18:05 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

روشنگر: پدیده هم مدعی است

سنگربان پدیده گفت: با کسب 5 پیروزی متوالی ثابت کردیم که می توانیم در جمع مدعیان قرار بگیریم.

روشنگر: پدیده هم مدعی است

به گزارش "ورزش سه"، روشنگر درباره پیروزی مقابل ماشین‌سازی گفت:  بچه‌ها تمام تلاششان را در این بازی کردند تا دستورات کادرفنی را در زمین اجرایی کنند تا سه امتیاز این بازی را هم مانند 4 بازی گذشته کسب کنیم.

وی درباره دیدار هفته آینده‌شان مقابل تراکتور و تکرار نوار پیروزی‌هایشان گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و هر بازی برای ما حکم بازی 6 امتیازی را دارد. هر تیمی بتواند در رقابت‌های پایانی لیگ باهوش‌تر بازی کند می‌تواند نتیجه بگیرد.


او در ادامه افزود: بازی‌مان با تراکتورسازی در مشهد است و امیدوارم با حضور تماشاگران بتوانیم از سد تبریزی‌ها گذر کنیم. اگرچه بازی سختی به نظر می‌آید و آنها به قصد جبران باخت مقابل صبا به مشهد سفر می‌کنند اما ما هم با کسب 5 پیروزی متوالی ثابت کردیم که نام پدیده می‌تواند در جمع مدعیان قرار بگیریم. البته تراکتور از مهره‌های خوبی بهره می‌برد و 4،5 هفته پیش یکی از مدعیان قهرمانی بود شرایط این بازی هم برای ما و هم برای آنها خاص است چراکه ما با پیروزی‌مان در این بازی می‌توانیم به کسب سهمیه آسیایی فکر کنیم و تراکتور در صورت شکست استقلال و پرسپولیس مقابل حریفان، با پیروزی در این بازی می‌تواند بار دیگر به صدر نزدیک شود.

دیدگاه‌ها