کد خبر : 1407445 | 20 فروردين 1396 ساعت 09:17 | 84.9K بازدید | 0 دیدگاه

ورزشگاه آزادی در انتظار جهنم سرخ

یورش پرسپولیس به رکورد استقلال

رکورد پرتماشاگرترین بازی فصل 2017 لیگ قهرمانان آسیا در اختیار استقلال ایران است آن هم تنها با یک بازی خانگی در ورزشگاه آزادی.

یورش پرسپولیس به رکورد استقلال 

به گزارش "ورزش سه"، با وجود تمام مشکلاتی که در راه میزبانی نماینده های ایران از رقبای عربستانی رقم خورد و باعث شد بازی های این تیم ها در کشور ثالث برگزار شود در اولین بازی که استقلال طعم میزبانی را چشید و در آزادی از حریف ازبکستانی خود میزبانی کرد طرفداران این تیم در آستانه سال نو با حضور پرشمار خود باعث شدند تا رکورد پرتماشاگرترین بازی فصل از چنگ تیم های عربستانی همچنین شرق قاره خارج شود.


جدال استقلال با لوکوموتیو تاشکند که روز 26 اسفندماه در ورزشگاه آزادی برگزار شد با حضور 42369 نفری طرفداران این تیم رکورد پرتماشاگرترین بازی فصل را در پایان دور رفت برای استقلالی ها به ارمغان آورد تا این تیم بالاتر از جیانگسو سونینگ چین قرار بگیرد و یک بار دیگر ثابت شود نماینده های ایران پرطرفدارترین تیم های قاره آسیا هستند.


حالا در آستانه اولین میزبانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در آزادی همه منتظر یورش صدرنشین لیگ برتر به رکورد رقیب دیرینه اش در راه تصاحب عنوان پرتماشاگرترین بازی لیگ قهرمانان آسیا هستند. اتفاقی که زیاد دور از انتظار نیست چون بارها رخ داده که پرسپولیسی ها با حضور پرشمار خود این عنوان را تصاحب کرده باشند.


فرداشب ورزشگاه آزادی برای به راه انداختن جهنم سرخ مقابل الریان آماده خواهد بود، جدالی که با توجه به نتیجه رقم خورده در بازی رفت برای پرسپولیسی ها جنبه سرنوشت ساز و حیثیتی خواهد داشت تا امیدهای شان برای صعود را زنده نگه دارند.

 

البته این اتفاق با توجه به گران شدن بلیت های بازی با الریان از سوی باشگاه می تواند کمک بزرگی نیز برای باشگاه در راه حل کردن مشکلات مالی اش باشد چون با رسیدن رقم بلیت ها به 35،25 و 15 هزار تومان قطعا حضور پرشمار هواداران می تواند باری از دوش مدیران باشگاه به خاطر مسائل مالی بردارد.

دیدگاه‌ها