کد خبر : 1407550 | 20 فروردين 1396 ساعت 14:53 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

علت عصبانیت شدید سعداوی از چاگو

ماتیاس چاگو بعد از بازی فولاد مقابل سپاهان با انتقاد نعیم سعداوی سرمربی تیم فولاد مواجه شد.

علت عصبانیت شدید سعداوی از چاگو

به گزارش "ورزش سه"، سعداوی و تیمش  با وجود ارائه فوتبال زیبا در هفته های گذشته موفق به کسب پیروزی نشده و از همین رو تحت فشار قرار گرفته است. 


او با تغییراتی که در ترکیب فولاد ایجاد کرده بود امیدوار به شکست حریف در این مسابقه بود اما  شاگردانش باز هم موفق به پیروزی نشدند و در نهایت فقط یک امتیاز سهم آنها از این بازی بود. 


ماتیاس چاگو بازیکن کامرونی سه فصل اخیر فولاد در دقیقه ۸۲ به عنوان یار تعویضی به جای بختیار رحمانی زننده تک گل فولاد به میدان رفت که نتوانست عملکرد چندان موفقی داشته باشد حتی در یکی، دو مورد با لو دادن توپ برای تیمش خطرساز ظاهر شد. چاگو با وجود آنکه چند بازی نیمکت نشینی را تجربه کرده به هیچ عنوان اعتراضی به کادرفنی نداشته اما نعیم سعداوی به دلیل فشارهای زیادی که در این بازی متحمل شده به انتقاد او پرداخته که شاید منطقی نبوده است. 


چاگو در ۸ دقیقه حضورش عملکرد مناسبی نداشت اما اینکه او را مقصر عدم پیروزی تیم دانست و از او انتقاد کرد شاید به حق نباشد. 


چاگو با وجود انتقادات تند نعیم سعداوی منش و رفتار حرفه ای خود را فراموش نکرد و به صحبت های او بدون کوچکترین واکنشی گوش داد. شاید هر بازیکن ایرانی دیگر جای او واکنش دیگری به این انتقادات می داشت اما رفتار چاگو غیرقابل تصور و درست بود و احتمالا همین برخورد او باعث شده تا نعیم سعداوی به انتقاد او بپردازد چون می داند او صبورانه گوش می دهد و حتی کوچکترین رفتاری در پاسخ به آن ندارد. 


نعیم سعداوی حساب ویژه ای رو چاگو کرده بود و از او انتظارات زیادی داشت. شاید حضور پرقدرت چاگو در خط هافبک می توانست به فولاد کمک کند که اینگونه نشد.

دیدگاه‌ها