کد خبر : 1407717 | 21 فروردين 1396 ساعت 12:11 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیم جوانی داریم که در آینده حرف های زیادی دارد

لوشان: بنیادکار زنگ تفریح گروه نیست

سرمربی بنیادکار ازبکستان از استقبال خوبی که در اصفهان از این تیم شد ابراز رضایت کرد و مدعی شد شاگردانش برای انجام یک بازی خوب انگیزه های زیادی دارند.

لوشان: بنیادکار زنگ تفریح گروه نیست

به گزارش "ورزش سه"، سرگئی لوشان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن ایران اظهار داشت: در ابتدا از باشگاه ذوب‌آهن تشکر می‌کنم که استقبال خوبی از ما داشتند.

همیشه در اصفهان از ما به خوبی استقبال شده و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و دو تیم بازی خوبی را از خود ارائه کنند.


او در پاسخ به این سؤال که با توجه به عدم پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا، چه برنامه‌ای برای دیدار با ذوب‌آهن دارد، افزود: ما به هیچ عنوان زنگ تفریح تیم‌های گروه نیستیم. ما از سه سال پیش دست به جوانگرایی زده‌ایم، به همین دلیل اهداف‌مان برای سال‌های آینده است و در حال حاضر روی لیگ داخلی تمرکز داریم. تیم ما تنها پنج بازیکن باتجربه دارد و دیگر بازیکنان‌مان همه کمتر از 25 سال سن دارند و در آینده ای نزدیک حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. این که برای دیدار فردا چه برنامه‌ای داریم در روز بازی مشخص می‌شود و هواداران باید تا روز بازی منتظر بمانند.


لوشان درباره اینکه تیمش در دیدار فردا محروم و یا مصدوم دارد، گفت: برای دیدار فردا با دو دروازه‌بان و 14 بازیکن به ایران آمدیم! ما دو بازیکن مصدوم و یک بازیکن محروم داریم و در دیدار فردا بازیکنان جوان‌تر شانس نشان دادن خودشان را دارند.

دیدگاه‌ها