کد خبر : 1407784 | 21 فروردين 1396 ساعت 16:47 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

تکمیل سه گانه سبزپوشان در فولادشهر

ذوب – بنیادکار؛ به یاد فیل بزرگ و ریوالدو

تقریبا هفت سال پس از اولین رویارویی ذوبی ها با بنیادکار ازبکستان، این دو تیم عصر فردا یک بار دیگر در فولادشهر با یکدیگر روبه رو می شوند، هفت سال پس از حضور اسکولاری و ریوالدو در اصفهان!​​​​​​​

ذوب – بنیادکار؛ به یاد فیل بزرگ و ریوالدو

به گزارش "ورزش سه"، بنیادکار ازبکستان روزگاری از جمله تیم های متمول فوتبال آسیا محسوب می شد، سال 2010 سالی بود که این تیم بار خود را برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا بسته بود و به همین دلیل بازیکنان مطرحی را به عضویت تیم خود درآورده بود، در این سال بازیکن های ملی پوش به همراه ستاره ای همچون ریوالدو پیراهن این تیم را به تن می کردند و مربی بزرگی همچون فیلیپه اسکولاری روی نیمکت این تیم می نشست. 

 

البته تمام این تدارکات و بازیکنان و مربیان حرفه ای در نهایت برابر ذوبی ها نتوانستند کاری از پیش ببرند و این سبزپوشان اصفهانی بودند که در فولادشهر موفق شدند بازی را به سود خود به پایان برسانند. سیدمحمد حسینی، محمد قاضی و محمدرضا خلعتبری بازیکنانی بودند که در آن دیدار برای اصفهانی ها گلزنی کرده بودند. این اولین رویارویی دو تیم در فولادشهر بود. 

 

دومین دیدار این دو تیم نیز در لیگ قهرمانان فصل قبل اتفاق افتاد و این بار نیز این ذوبی ها بودند که به عنوان برنده مطلق زمین را ترک کردند، سبزقباها در این دیدار موفق شدند با نتیجه پنج بر دو حریف خود را از پیش رو بردارند. 

 

روز آینده سومین رویارویی دو تیم در فولادشهر اتفاق می افتد، دیداری که دور رفت آن به سود شاگردان مجتبی حسینی به پایان رسید و حالا ذوبی ها در فکر تکمیل سه گانه برتری های خود در فولادشهر برابر بنیادکار ازبکستان هستند.

دیدگاه‌ها