کد خبر : 1407808 | 21 فروردين 1396 ساعت 17:40 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسپورت

طرح ریزی شکست یوونتوس در اتوبوس بارسلونا!

ستاره های عصبانی بارسا پس از شکست برابر مالاگا و در راه بازگشت، به طرح ریزی چگونگی شکست دادن یوونتوس مشغول شدند.

طرح ریزی شکست یوونتوس در اتوبوس بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، بارسا شنبه شب در ورزشگاه مالاگا متحمل یک شکست غیرمنتظره شد. آبی اناری ها 2-0 مغلوب شدند تا فرصت صدرنشینی در لالیگا را از دست بدهند؛ با این حال اسپورت ادعا کرده است که فضای اتوبوس بارسا در راه بازگشت از مالاگا، بر خلاف دیگر مواقعی که این تیم شکست خورده، خاموش و سوت و کور نبود.

 

 

1191990

 

 

طبق ادعای این منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا، مسی و ماسکرانو که همیشه کنار یکدیگر می نشینند، با چهره ای جدی و مصمم به صحبت در مورد یوونتوس مشغول بودند. این دو در حال صرف غذایی که باشگاه برای شان تدارک دیده بود، به طرح ریزی شکست یووه نیز پرداختند.

ماسکرانو با استفاده از بطری های آب، برای مسی در مورد شیوه تاکتیکی مقابله با یوونتوس صحبت می کرد که سوارز به جمع آنها اضافه شد. کمی بعد اینیستا و بوسکتس نیز به بحث تاکتیکی اضافه شده تا همه چیز جدی تر شود.

در واقع ستاره های بارسا خیلی زود شکست برابر مالاگا را فراموش کرده بودند و دیدار برابر یوونتوس و پیروزی در آن برایشان به اولویت اصلی بدل شد.

 

نکته عجیب، عدم حضور نیمار در این جمع 5 نفره بود. فوق ستاره برزیلی که برابر مالاگا کارت قرمز گرفته بود، با چهره ای درهم و مغموم به دور از دیگر بازیکنان نشسته و با هیچکس صحبت نمی کرد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها