کد خبر : 1407914 | 21 فروردين 1396 ساعت 23:55 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: خط دفاعی بارسا ضعیف است

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، تاکید کرد که تیمش در دیدار فردا شب مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان، برای تساوی 0-0 بازی نخواهد کرد.​​​​​​​

آلگری: خط دفاعی بارسا ضعیف است

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونرها فردا شب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان از بارسا پذیرایی خواهند کرد و در حالی اعلام می شد ممکن است آلگری سیستم محافظه کارانه تری برای این دیدار به کار بگیرد، او تلویحا تایید کرد که تیمش باز هم  با آرایش 1-3-2-4 راهی میدان خواهد شد.

 

او به خبرنگاران گفت:" من نمی توانم آرایش تیم را بگویم اما 4 بازیکن جلوی زمین (ایگواین، دیبالا، کوادرادو و مانژوکیچ)، همگی بازی خواهند کرد.

 

نمی فهمم که چرا باید این موضوع را نفی کرد. این مرحله یک چهارم نهایی است، یک بازی زیبا و باید دو بازی زیبا انجام شود. این دیدار مهمی است؛ یک دیدار جذاب و ما با درک کامل بازی خواهیم کرد و این باور که می تواند بارسا را شکست بدهیم و صعود کنیم.

 

کار آسانی نیست زیرا بارسا قوی ترین تیم است زیرا بازیکنانی مانند مسی، سوارز و نیمار را در جلوی زمین دارند؛ به همراه بازیکنانی دیگر اما فارغ از اینکه در جلوی زمین با 4 بازیکن بازی کنید یا سه بازیکن، باید گل بزنید.

 

از سوی دیگر، ما هم بازیکنان خوبی داریم. ما تیم قدرتمندی داریم که تا به حال فوق العاده کار کرده است. ما در سال های اخیر تغییرات زیادی داشتیم. اعتماد به نفس ما افزایش پیدا کرده و آگاهی مان در مورد لیگ قهرمانان بیشتر شده است.

 

 

1190857

 

 

این دیدار یک چهارم نهایی است. یوونتوس باید به بازی در چنین دیدارهایی عادت کند. بازیکنان برای دیدار فردا آماده هستند زیرا کیفیت خوبی دارند و ما نیاز داریم که این را در زمین نشان بدهیم.

 

برای دیدار فردا شانس هیچ تیمی بیشتر نیست زیرا دیدار متعادلی است. ما نیاز به توازن فوق العاده ای داریم. وقتی در خانه بازی می کنید، همیشه خوب است که دروازه تان را بسته نگه دارید اما در دیدار فردا دشوار است؛ بنابراین باید به دنبال گل زدن باشیم.

 

می دانیم که بارسا چه کیفیت هجومی فوق العاده ای دارد اما آنها در خط دفاعی ضعیف هستند و ما باید روی این کار کنیم زیرا ما تلاش می کنیم تا از ضعف های حریفان بهره ببریم."

دیدگاه‌ها