کد خبر : 1407919 | 22 فروردين 1396 ساعت 00:20 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

شکست سنگین آرسنال در خانه کریستال پالاس

آرسنال در دیداری خارج از خانه مقابل کریستال پالاس با نتیجه 3-0 شکست خورد و فرصت صعود به رتبه پنجم جدول لیگ برتر را از دست داد.​​​​​​​

شکست سنگین آرسنال در خانه کریستال پالاس

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آرسن ونگر در این دیدار نمایشی پرانتقاد ارائه دادند و در نهایت با سه گل مغلوب تیم آماده کریستال پالاس شدند.

 

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و اولین موقعیت جدی بازی را الننی در دقیقه 9 روی دروازه کریستال پالاس به وجود آورد اما ضربه او را وین هنسی در اختیار گرفت.

 

بازی به همین ترتیب ادامه داشت و هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه هم ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه 17، کریستال پالاس به گل رسید.

 

روی حرکت تیمی و پاس در عرض ویلفرد زاها، توپ در مقابل دروازه به اندروس تاوزند رسید و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

 

1192089

 

 

بعد از این گل شدت حملات آرسنال بیشتر شد و چیزی نمانده بود که این تیم در دقیقه 24 به گل تساوی برسد اما ضربه دقیق الکسیس سانچس را هنسی به خوبی در اختیار گرفت.

 

حملات آرسنالی ها ادامه داشت و در مقابل تیم میزبان هم به دنبال زدن گل دوم روی ضدحملات بود اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و پالاس با برتری 1-0 به رختکن رفت.

 

نیمه دوم را پالاس بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی می توانست به گل دوم برسد اما کمک داور آفساید بنتکه را اعلام کرد.

 

برتری شاگردان سم آلاردایس ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 63، این تیم به گل دوم رسید. باز هم روی یک حرکت از سمت چپ محوطه جریمه آرسنال و پاس زاها، یوهان کابای با یک ضربه تماشایی، دروازه توپچی ها را باز کرد.

 

 

1192101

 

آرسنالی ها هنوز از شوک این گل خارج نشده بودند که در دقیقه 68 گل سوم را دریافت کردند. خطای مارتینز، دروازه بان آرسنال، روی تاونزند، یک ضربه پنالتی نصیب پالاس کرد که لوکا میلیوویویچ آن را تبدیل به گل سوم میزبان کرد.

 

توپچی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، در ادامه حملات زیادی برای باز کردن دروازه میزبان ترتیب دادند اما هیچ کدام از آنها تبدیل به گل نشد. پالاس هم فرصت هایی برای زدن گل های بعدی داشت که نتوانست از آنها استفاده کند و به این ترتیب، بازی با همان سه گل به سود میزبان به پایان رسید.

دیدگاه‌ها