کد خبر : 1408099 | 22 فروردين 1396 ساعت 18:42 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت سرنوشت ساز بوشهری ها در خانه؛

لیگ یک: خطر سقوط بیخ گوش یزدی‌ها

تیم فوتبال وحدت یزد در شرایطی که تا دقایق پایانی در آستانه کسب یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه قرار داشت، با دریافت دو گل بازی را واگذار کرد تا ایران جوان بوشهر از قرار گرفتن در منطقه سقوط رهایی یابد.

لیگ یک: خطر سقوط بیخ گوش یزدی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، نبرد دو تیم ایران جوان بوشهر و وحدت یزد در هفته سی و یکم رقابت های لیگ آزادگان را می توان نبردی برای فرار از سقوط نام داد.


دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفته بودند که شکست در این دیدار می توانست شرایط دشواری را در سه بازی آینده برای آنها رقم بزند. تیم ایران جوان که در این دیدار میزبانی مسابقه را بر عهده داشت، به خوبی از برتری خود استفاده کرد و در شرایطی که با گل دقایق ابتدایی از حریف خود عقب افتاده بود، توانست در پایان و در کمال ناباوری با کسب سه امتیاز سرنوشت ساز، 34 امتیازی شود و تا رتبه دوازدهم جدول مسابقات بالا بیاید.


اولین گل دیدار را مجتبی اسماعیل زاده در دقیقه 7 برای تیم وحدت به ثمررساند ولی در شرایطی که یزدی ها در آستانه کسب یک پیروزی ارزشمند قرار داشتند، دو گل دقایق 75 و 92 حجت اسلامی و امیر طهمورثی برای ایران جوان بوشهر باعث شد تا آنها شکست را با پیروزی عوض کنند و از منطقه سقوط تا حدی فاصله بگیرند.


در مقابل در این هفته همه چیز برای تیم وحدت یزد بد پیش رفت؛ چرا که در روزی که آنها پیروزی را در دقایق انتهایی از دست دادند، فجرسپاسی موفق به برتری برابر استقلال اهواز قعرجدولی شد تا پس از مدت ها بالاتر از وحدت یزد قرار گیرد. یزدی ها با این شکست 27 امتیازی باقی ماندند و در هفته های آتی کار سختی برای ماندن در مسابقات پیش رو دارند.

 

به گزارش ورزش سه، بازی‌های هفته سی‌ویکم در حالی به پایان رسید که بوشهری‌ها هفته خوبی را پشت سر گذاشتند.

دیدگاه‌ها