کد خبر : 1408136 | 22 فروردين 1396 ساعت 22:34 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی العین، بهترین اتفاق برای اصفهانی ها

دبل عمر السوما، ذوب آهن را به رده دوم فرستاد

تساوی دو تیم العین امارات و الاهلی عربستان بهترین برای ذوبی ها می شود، نتیجه ای در دقیقه 89 به وقوع پیوست و شاگردان حسینی به رده دوم جدول رده بندی صعود کردند.

دبل عمر السوما، ذوب آهن را به رده دوم فرستاد

به گزارش "ورزش سه"، همزمان با دیدار تیم های ذوب آهن و بنیادکار، دو تیم العین امارات و الاهلی عربستان در دبی به مصاف یکدیگر رفتند،  در این دیدار العینی ها خیلی زود موفق شدند دروازه حریف را باز کنند، آنها در دقیقه پنجم بازی موفق شدند اولین گل بازی را به ثمر برسانند. پس از این اتفاق و در حالی که بازی در دقایق پایانی نیمه اول به سر می برد عربستانی ها موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند، آنها در دقیقه 43 برای اولین بار دروازه العینی ها را باز کردند.

 

اما در نیمه دوم دو تیم پس از حملات متعدد موفق نشدند راهی به دروازه یکدیگر پیدا کنند تا اینکه در دقیقه 85 و با خطای مدافع عربستانی، یک ضربه پنالتی نصیب تیم اماراتی شد و عمر عبدالرحمن توانست دروازه حریف را برای دومین بار باز کند، اما اتفاقات این دیدار در این دقیقه تمام نشد تا اینکه عمرالسوما برای دومین بار موفق شد دروازه العینی ها را باز کند و بازی را به تساوی کشیده شود.

 

پیروزی یکی از دو تیم می توانست ذوبی ها را به رده سوم جدول رده بندی بفرستد اما تساوی دو تیم باعث شد تا العینی ها 6 امتیازی باقی بمانند و به همین دلیل پس از تیم الاهلی عربستان و ذوب آهن ایران در رده سوم جدول رده بندی قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها