کد خبر : 1408196 | 23 فروردين 1396 ساعت 10:25 | 19.5K بازدید | 1 دیدگاه

فرار تبریزی از نحسی نود(عکس)

مهاجم ذوبی ها گل حساسی را برای این تیم برابر نماینده ازبکستان به ثمر رساند تا آهسته آهسته از نحسی نود دور شود.

به گزارش "ورزش سه"، گل مرتضی تبریزی در اوایل نیمه دوم برابر بنیادکار باعث شد تا این بازیکن برابر نماینده ازبکستان دبل کند و به دومین گل خود در لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند اما اتفاقاتی که برای او در هفته های گذشته رخ داده بود باعث شد تا کاپیتان ذوب آهن در غیاب رجب زاده جشن شادی گل خود را به شکل دور از انتظاری برگزار کند.


 تبریزی که در اواسط لیگ درخشش چشمگیری داشت تا بسیاری او را مدعی عنوان آقای گلی بدانند، بعد از هفته های درخشان خود مانند ذوب آهن به روزهای سخت لیگ رسید تا تعداد گل های زده ی او در یک قدمی دو رقمی شدن متوقف شود.


مهاجم ذوبی ها اما در لیگ قهرمانان برای شاگردان حسینی دو گل با ارزش به ثمر رساند تا سرمربی این تیم پس از برد برابر بنیادکار در نشست خبری جمله جالبی را بر زبان بیاورد: تبریزی امشب بسیار باانگیزه و پرتوان ظاهر شد و امیدوارم به همین روند خوب خود ادامه دهد و دیگر هم به برنامه نود نرود!


سرمربی ذوبی ها نیز معتقد است که تبریزی به نحسی حضور در برنامه نود دچار شده و حالا در آستانه هفته های حساس لیگ و مسابقات آسیایی امیدوار است که این بازیکن روزهای خوب خود را با پیراهن ذوب آهن از سر بگیرد.

 

عکس: مهدی جانی پور

 

1192359

 

1192360

دیدگاه‌ها