کد خبر : 1408404 | 24 فروردين 1396 ساعت 02:25 | 106.9K بازدید | 1 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

رونالدو: چطور می توان به توانایی های من شک داشت؟

کریستیانو رونالدو امشب با زدن دو گل به بایرن پاسخ خوبی به منتقدان خود داد.

رونالدو: چطور می توان به توانایی های من شک داشت؟

به گزارش "ورزش سه"، با دو گل او بود که رئال موفق شد در زمین بایرن 1-2 پیروز شده و گام بلندی به سمت نیمه نهایی لیگ قهرمانان بردارد. رونالدو با این دو گل تعداد گل هایش به بایرن را به 6 رساند.

فوق ستاره پرتغالی از سپتامبر 2016 نتوانسته بود در لیگ قهرمانان گلزنی کند و حالا با ثبت این دو گل، تعداد گل هایش در رقابت های باشگاهی در سطح اروپا را به عدد خیره کننده 100 رساند.

 

 

1192601

 

 

رونالدو در پایان بازی گفت:« از این پیروزی بسیار خوشحالم. تیم به گل بایرن واکنش بسیار خوبی نشان داد. پیروز شدن در زمین بایرن اصلا کار ساده ای نیست. نیمه اول را 1-0 بازنده به رختکن رفتیم ولی در نیمه دوم خیلی زود به گل رسیدیم و پس از 10 نفره شدن بایرن، کار ساده تر شد.»

 

نویر:« عالی بود. امشب شب او بود و فرصت های زیادی از ما گرفت. فوتبال همین است مثلا بایرن می توانست با گل شدن پنالتی ویدال، نیمه اول را با دو گل برتری تمام کند که اگر اینگونه می شد، بر بازی تسلط پیدا می کرد. فوتبال شما را سورپرایز می کند. پنالتی آنها گل نشد و در نیمه دوم گل خوردند، 10 نفره شدند و روند بازی نیز تغییر کرد. مطمئنم اگر نویر نبود، گل های بیشتری به بایرن می زدیم.»

 

 

1192598

 

 

رسیدن به رکورد 100 گل در اروپا با وجود انتقادات:« نمی دانم چه کسی به توانایی های من شک دارد. چگونه این مساله ممکن است؟ آنها حتما تعداد اندکی هستند و در حاشیه قرار دارند. هواداران من و کسانی که من را دوست دارند، هرگز به من و قابلیت هایم شک ندارند. سخت تلاش کرده ام تا در این مقطع پایانی فصل آماده باشم. خوشحالم که از هر لحاظ در شرایط خوبی به سر می برم.»

دیدگاه‌ها