کد خبر : 1408527 | 24 فروردين 1396 ساعت 18:59 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

میثاقیان: برای پیروزی به آبادان آمده‌ایم

سرمربی سیاه‌جامگان اظهار کرد در هفته‌های پایانی لیگ برتر گرفتن یک امتیاز برای تیم‌های پایین جدولی سخت است.

میثاقیان: برای پیروزی به آبادان آمده‌ایم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، دیدار دو تیم صنعت نفت و سیاه‌جامگان در چارچوب لیگ برتر فوتبال، فردا (جمعه) در ساعت ۱۸ به میزبانی آبادانی‌ها برگزار می‌شود.

 

اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم. حق شهرهایی مانند آبادان و مشهد هست که در لیگ برتر نماینده داشته باشد. در هفته‌های اخیر بازی های خوبی به نمایش گذاشتیم و هر روز پیشرفت کردیم. خدا را شکر شرایط تیم‌مان خوب است. اگر ما در این دیدار پیروز شویم، شانس بیشتری نسبت به صنعت نفت برای بقا در لیگ داریم. مطئنم که در این دیدار بازی خوبی به نمایش می‌گذاریم و خدا را شکر که تیم‌مان با اینکه مهره‌های کمتری نسبت به باقی تیم‌ها دارد، آماده بازی در این دیدار است.

 

سرمربی سیاه‌جامگان درباره شرایط صنعت نفت در چند هفته گذشته نیز گفت: نفت در دو سه هفته اخیر بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته است. در حال حاضر گرفتن یک امتیاز هم در قعر جدول سخت است. در سه بازی آخر که با تساوی به پایان رسید، جلو بودیم که در دقایق پایانی گل دریافت کردیم و بازی با تساوی به پایان رسید. دلیل این اتفاق هم فشار بالایی است که روی بازیکنان ماست. این دیدار یکی از سخت‌ترین دیدارهایی است که در دوران مربی‌گری‌ام داشتم. ما برای جنگ به آبادان آمدیم تا بتوانیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

 

او در پایان درباره مصدومان تیمش گفت: مصطفی احمدی تنها مصدوم ما در این دیدار است.

دیدگاه‌ها