کد خبر : 1408706 | 25 فروردين 1396 ساعت 20:03 | 62K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی سیاه جامگان به ضرر استقلال

تساوی خارج از خانه شاگردان میثاقیان دست صبایی ها را برای ارائه یک بازی دفاعی باز گذاشت.

تساوی سیاه جامگان به ضرر استقلال

به گزارش "ورزش سه"، برد تراکتورسازی تبریز در مشهد باعث شد تا این تیم با یک بازی بیشتر به رده دوم جدول رده بندی صعود کند و با 2 امتیاز اختلاف نسبت به استقلال این تیم را به رده سوم بفرستد تا دیدار استقلال برابر صبای قم، با اهمیت دو چندانی برای آبی ها داشته باشد.


با برد با ارزش تراکتوری ها در تبریز حالا شاگردان منصوریان برای باز پس گیری رتبه دوم خود برابر صبای قم محکوم به پیروزی هستند و باید بتوانند صبای قم را در خانه شکست بدهند؛ اتفاقی که به نظر می رسد با تساوی سیاه جامگان برابر نفت آبادن بسیار دشوار تر از گذشته باشد.


سیاه جامگان با تساوی برابر نفت آبادان حالا با یک بازی بیشتر نسبت به صبای قم 1 امتیاز از این تیم کمتر دارد و این موضوع کمک بزرگی به صمد مرفاوی برای تغییر استراتژی خود برابر استقلال است. شاگردان مرفاوی با تساوی سیاه جامگان این شانس را دارند تا برابر استقلال با ارائه یک بازی دفاعی برای کسب تساوی در زمین ظاهر شوند و البته نیم نگاهی به ضد حملات نیز داشته باشند. سیاستی که می تواند کار منصوریان و شاگردان او را در دیداری که راهی به جز کسب برد ندارند، سخت کند و در نهایت منجر به از دست رفتن رتبه دوم جدول برای آبی ها شود.

دیدگاه‌ها