کد خبر : 1408878 | 26 فروردين 1396 ساعت 14:25 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

رکورد باورنکردنی خیخون برابر رئال مادرید

رئال مادرید امشب در زمین خیخون بازی حساسی پیش رو دارد؛ حریفی که فصل گذشته توانست انها را در ال مولینون با تساوی بدون گل متوقف کند.

رکورد باورنکردنی خیخون برابر رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته رئال در هفته اول لالیگا و با هدایت بنیتس در زمین خیخون با تساوی بدون گل متوقف شد ولی در بازی برگشت با مربیگری زیدان 5-1 به پیروزی دست یافت.

 

 

1137111

 

 

نکته عجیب اینکه آخرین بار که خیخون توانسته در زمین خود به رئال گل بزند به 22 سال پیش بر می گردد که با گل ولاسیکو موفق شد رئال را شکست داده و از سقوط فرار کند. از آن پس رئال 8 بار دیگر در ال مولینون به مصاف خیخون رفته و حتی یک گل هم از این تیم دریافت نکرده است.

هیچ تیمی در تاریخ 86 ساله لالیگا چنین رکورد منفی ای در اختیار ندارد. 58 تیم مختلف در تاریخ لالیگا حضور داشته اند و هرگز مقابل هیچ حریفی در 8 بازی خانگی متوالی در گلزنی ناکام نبوده اند.

 

پیش از این تنها سویا برابر مالاگا، گرانادا برابر سویا و بتیس برابر دپورتیوو در 5 بازی متوالی خانگی نتوانسته بودند گل بزنند و رکورد 8 بازی خانگی متوالی ناکامی در گلزنی به یک تیم، در اختیار خیخون است!

 

خیخون امشب می تواند روی کارمونا و لوپز برای گلزنی به رئال و شکستن طلسم 22 ساله حساب کند. کارمونا در شکست 2-1 خیخون در بازی رفت به رئال در برنابئو گل زد و لوپز نیز فصل گذشته در برنابئو توانسته بود دروازه رئال را باز کند. هر دو امشب می توانند برابر رئال از ابتدا به میدان بروند.

دیدگاه‌ها