کد خبر : 1408917 | 26 فروردين 1396 ساعت 17:44 | 78K بازدید | 0 دیدگاه

استرس طارمی پنالتی را از پرسپولیس گرفت

در دقیقه 31 بازی پرسپولیس برابر ماشین سازی، وحید امیری توپی بسیار خوب را در محوطه جریمه برای طارمی فرستاد اما در صحنه مورد اشاره اتفاق عجیبی رخ داد .

استرس طارمی پنالتی را از پرسپولیس گرفت

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی در حالی که روی خط شش قدم در حال حرکت در عرض بود با ضربه مدافع ماشین سازی به کمرش  روبرو شد،ضربه ای که منجر به تغییر پوزیشن بدنی طارمی شد وتعادل او را با خطر مواجه کرد ، در حالت همیشگی از ضربه مدافعان  طارمی خود را نقش بر زمین میکرد در این صورت به احتمال بسیار زیاد  داور مسابقه اعلام پنالتی میکرد اما در این صحنه مهدی طارمی با تلاش زیاد تعادل خود را حفظ کرد وبا ادامه حرکت در عرض، زاویه ضربه زدن خود رانسبت به دروازه  تنگ کرد وضربه اش به خارج دروازه رفت.

 


اتفاقاتی که در هفته گذشته وبعد از از دست رفتن پنالتی او برابر الریان رخ داده بود استرس زیادی را در وجودش ایجاد کرده وبه نظر میرسید طارمی به جای گرفتن پنالتی ،دوست داشت با زدن ضربه به دروازه در حال حرکت، گل سخت تری برای پرسپولیس ثبت کند.

 


اگر اتفاقات بازی با الریان وانتقادات اخیر نبود شاید پرسپولیس در این صحنه یک پنالتی به دست آورده وبا ضربه بازیکنانی مثل ماهینی در دقیقه 31 با 2 گل از حریف پیش می افتاد .

دیدگاه‌ها