کد خبر : 1408967 | 26 فروردين 1396 ساعت 20:07 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس لایق ترین تیم برای قهرمانی بود

آذری: بازی 9 امتیازی را پیروز شدیم

مدیرعامل ذوب آهنی ها در رابطه با پیروزی این تیم در دیدار برابر پیکان می گوید این تیم توانست دیدار 9 امتیازی را به سود خود به پایان برساند چرا که حریف مستقیم خود را از پیش رو برداشت.

آذری: بازی 9 امتیازی را پیروز شدیم

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری پس از پایان بازی تیم های پیکان و ذوب آهن و پیروزی در برابر این تیم گفت: بازیکنان ما از ابتدا بر بازی مسلط بودند و خیلی مطمئن بازی خود را آغاز کردند، پس از بازی فوق العاده و برد روحیه بخش مقابل بنیادکار در این بازی نیز بازیکنان ما توانستند بازی خوبی ارائه دهند، به کادرفنی، مشاورین، پیشکسوتان و کلیه کسانی که برای این تیم زحمت می کشند تبریک می گویم.


او ادامه داد: خوشبختانه پیروزی خوبی در برابر حریفی به دست آوردیم که پا به پای ما پیش می آمد، این پیروزی برای ما 9 امتیازی بود، خداراشکر می کنم فعلا در رده چهارم ماندیم و حالا باید برای سه بازی آینده مان برنامه ریزی کنیم.


مدیرعامل ذوبی ها در رابطه با قهرمانی پرسپولیسی ها گفت: به مجموعه پرسپولیس و بازیکنان این تیم تبریک می گویم و فکر می کنم آنها شایسته ترین تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی بودند و امیدوارم در بازی های باقی مانده جام باشگاه های آسیا نیز موفق باشند.
او درباره هدف ذوبی ها گفت: ما تنها به این فکر می کنیم که جایگاه مان بهتر از سال گذشته باشد، درست است که سال گذشته در جام حذفی توانستیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم اما اگر فراموش نکرده باشید ما در سال گذشته توانستیم به عنوان ششم جدول برسیم، امسال به دنبال این هستیم تا بتوانیم خودمان را بین چهار تیم بالای جدول نگه داریم و در مجموع به جایگاه بهتری نسبت به سال گذشته دست پیدا کنیم. رقابت ها تا هفته آخر ادامه دارد و ما نیز با تمام توان می جنگیم.


آذری در رابطه با احتمال آسیایی شدن این تیم نیز ادامه داد: تیم نفت هم اکنون در فینال جام حذفی به سر می برد و این توهین است که ما آنها از هم اکنون در برابر تراکتور بازنده بدانیم و سهمیه آسیایی را برای تیم چهارم لیگ برتر در نظر بگیریم، به نظر من تیم نفت از تیم های بسیار باشخصیت فوتبال ایران است و از طرفی بازی های فینال جام حذفی بسیار غیرقابل پیش بینی است و فکر می کنم گمانه زنی هایی که در این باره عنوان می شود اصلا درست نیست.


وی درباره ادامه همکاری با سرمربی ذوب آهنی ها گفت: زمانی که حسینی تیم را تحویل گرفت در رده چهاردهم جدول بودیم و اکنون در رده چهارم قرار داریم، علاوه بر آن ذوب آهن می تواند با ارائه یک بازی منطقی هفته آینده در برابر العین خود را به جمع شانزده تیم برتر آسیا برساند، بالاخره این ها پارامترهای مثبتی برای این مربی است، فعلا به هیچ چیزی جز سه بازی باقی مانده در لیگ برتر و دو بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان فکر نمی کنیم، پس از صعودمان نیز تمرکزمان را روی بازی های پلی آف خواهیم گذاشت.


آذری در این باره ادامه داد: ثبات در مدیریت هر سیستمی حرف اول را می زند و اگر بتوانیم به ثبات برسیم چرا که نه، من به حسینی اعتقاد کاملی دارم و او نیز نشان داد حرکت گروهی که در ذوب آهن اتفاق افتاد تصمیم درستی بود، در رابطه با آینده نیز اجازه دهید در آینده صحبت کنیم.

 

دیدگاه‌ها