کد خبر : 1408979 | 26 فروردين 1396 ساعت 20:20 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

حدادی فر: سه بازی آخر برای ما حیاتی است

هافبک باتجربه ذوبی ها در رابطه با بازی برابر پیکان می گوید سه امتیاز مهم را در این دیدار به دست آورده ایم و همین روند را باید در سه هفته پایانی نیز ادامه دهیم.

حدادی فر: سه بازی آخر برای ما حیاتی است

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حدادی فر پس از پیروزی برابر پیکان در رابطه با این دیدار گفت: سه امتیاز حساس بود که تیم ما به دست آورد، شرایط جدول به گونه ای شده است که این سه بازی آخر برای هر تیمی مهم است و رقبا به دنبال کسب سهمیه بازی هستند و خداراشکر که ما توانستیم امروز پیروز شویم، امیدوارم بتوانیم در سه بازی پیش رو نیز نتیجه بگیریم و بتوانیم حداقل سهمیه آسیا را کسب کنیم.

 

وی درباره بازی های آسیایی ذوبی ها گفت: بازی بسیار حساسی با العین روز دوشنبه داریم که نتیجه آن برای ما بسیار مهم است، امیدوارم در آن بازی بتوانیم به پیروزی برسیم. العین نسبت به الاهلی دیدار مهمتری برای ماست که اگر بتوانیم در برابر آنها به موفقیت برسیم کار مهمی انجام انجام داده ایم.

 

حدادی فر درباره مصدومیت خود نیز گفت: متاسفانه در لیگ فعلی دو مصدومیت داشتم، مصدومیت اول بسیار بد بود اما مصدومیت دوم خفیف بود و توانستم بهبودی لازم را کسب کنم و انشالله بتوانم در صورت لزوم به تیم کمک کنم.

دیدگاه‌ها