کد خبر : 1408987 | 26 فروردين 1396 ساعت 20:32 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

پنالتی عجیب و اخراج ناشیانه

روزسیاه حنیف در سالگرد دربی

مدافع صبای قم با یک هند عجیب استقلالی ها را صاحب یک ضربه پنالتی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، حنیف عمران زاده در اولین رویارویی برابر استقلال با اشتباهی عجیب پایه گذار یک ضربه پنالتی برای آبی های پایتخت شد. پنالتی که این بار البته به نفع استقلال اعلام شد تا امید ابراهیمی در این صحنه گل اول بازی را به ثمر برساند.


عمران زاده که 364 روز پیش در ورزشگاه آزادی با یک خطای عجیب باعث شد تا زمینه جدایی او از استقلال فراهم شود، در بازگشت دوباره به این ورزشگاه نیمه اول خوبی را سپری نکرد و دقیقه 17 با یک هند پنالتی عجیب باعث شد تا حمید حاج ملک یک ضربه پنالتی به سود استقلال اعلام کند و ابراهیمی نیز این ضربه را تبدیل به گل کرد.


مدافع صبای قم که در ابتدای نیم فصل دوم با یک گل به خودی پایه گذار برد پرسپولیس برابر صبای قم شده بود در آستانه ناکامی مطلق برابر سرخابی ها قرار داشت اما اشتباه مدافعان استقلال در آن سوی زمین باعث شد تا بازی فعلا به تساوی کشیده شود.


عمران زاده در نیمه دوم نیز روز خوبی را سپری نکرد. در دقایق ابتدایی نیمه صبای قم حملاتی را روی دروازه استقلال ترتیب داده بود اما دقیقه 63 بازی آبی ها در موقعیت ضد حمله قرار داشتند که عمران زاده مجبور به خطای روی برزای شد تا با دریافت کارت زرد دوم از حاج ملک، از زمین مسابقه اخراج شود.


روز پردردسر عمران زاده به این ترتیب خیلی زودتر از آن چیزی که انتظار می رفت در دقیقه 63 به پایان رسید تا مدافع پیشین استقلال در اولین رویارویی رسمی با تیم سابق خود تجربه تلخی داشته باشد.

 

 

 

دیدگاه‌ها