کد خبر : 1408988 | 26 فروردين 1396 ساعت 20:31 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

صادقی: خلاف جهت جریان بازی دروازه مان باز شد

مدافع باتجربه پیکانی ها می گوید فشار زیادی در بازی های این تیم به خط دفاع وارد می شود، اما با این وجود پیکانی ها سخت گل می خورند.

صادقی: خلاف جهت جریان بازی دروازه مان باز شد

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین صادقی پس از شکست در دیدار برابر ذوب آهن گفت: همان پیکان نیم فصل اول هستیم اما متاسفانه و یا خوشبختانه روی نقاط ضعف و قوت ما تیم های مختلف کار می کنند، مورد آنالیز قرار می گیریم و حتی به همین دلیل می بینید که مهاجمان ما بسته می شوند، به همین دلیل فشار زیادی روی هافبک ها و خط دفاعی وارد می شود.


او ادامه داد: در این دیدار نیز بر خلاف جهت جریان بازی دروازه مان باز شد، ما بازی خوبی ارائه می دهیم اما متاسفانه در خط جلو بسته می شویم و به همین دلیل فشار مضاعفی به دفاع وارد می شود، بازیکنان ما در تمرینات فوق العاده اند، اما در بازی بدشانسی می آوریم و از طرفی بازیکنان مان جوان هستند و دچار استرس می شوند.


وی درباره راحت گل خوردن پیکان گفت: اتفاقا ما خیلی سخت گل می خوریم، اما در طرف دیگر خیلی سخت هم گل می زنیم، گل هایی که دریافت می کنیم را آنالیر می کنیم و خیلی هم روی نقاط مختلف تمرکز می کنیم اما این اتفاقات می افتد.


صادقی در رابطه با تغییر در ترکیب این تیم در دیدار امروز گفت: دو سه بازیکن مان مصدوم شده اند و به همین دلیل نمی توانستیم از آنها استفاده کنیم، به همین دلیل کادر فنی به چند بازیکن جوان میدان داد، البته تغییرات زیادی نداشتیم و تنها بازیکنان مصدوم و محروم در میدان حضور نداشتند.

 

دیدگاه‌ها