کد خبر : 1409049 | 26 فروردين 1396 ساعت 23:42 | 38.4K بازدید | 6 دیدگاه

ایسکو: آینده من در رئال خواهد بود

ایسکو، هافبک جوان رئال مادرید، پس از درخشش در دیدار مقابل اسپورتینگ خیخون، به طور تلویحی اعلام کرد که احتمالا قراردادش را با این باشگاه تمدید خواهد کرد.​​​​​​​

ایسکو: آینده من در رئال خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، این ملی پوش اسپانیایی در این فصل کمتر در ترکیب اصلی رئال قرار گرفته و به همین دلیل شایعاتی در مورد جدایی او از این تیم و حتی رفتنش به بارسا منتشر شد اما او که در پیروزی 3-2 امروز رئال برابر خیخون، دو گل زد، اعلام کرد که آینده اش در سانتیاگو برنابئو خواهد بود.

 

 

1193146

 

 

او به خبرنگاران گفت:" همیشه این را به طور واضح گفته ام که می خواهم برای سال ها در رئال بمانم. نمی دانم چرا بقیه تعجب می کنند که من می خواهم بیشتر بازی کنم. می خواهم در رئال بمانم؛ برای سال ها. من و باشگاه تلاش می کنیم تا تصمیم درست بگیریم."

 

ایسکو در این فصل تنها 15 بار در ترکیب اصلی رئال به میدان رفت اما کینه ای از مربی تیمش به دل ندارد:" زیدان ترکیب اصلی را انتخاب می کند و تیم را به شیوه ای استثنایی مدیریت می کند. این پیروزی نشان داد که او چقدر خوب شرایط را کنترل می کند. می دانم که در بهترین تیم دنیا هستم و تلاش می کنم تا کارم را به بهترین شکل انجام بدهم."

دیدگاه‌ها