کد خبر : 1409158 | 27 فروردين 1396 ساعت 15:29 | 67.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

هشدار پیکه به یوونتوس و رئال مادرید

بارسلونا شب گذشته هرچند نتوانست بازی چندان خوبی از خود برابر سوسیداد ارائه دهد با این حال موفق به کسب پیروزی 3-2 شد.

هشدار پیکه به یوونتوس و رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، به این ترتیب بارسا توانست فاصله سه امتیازی خود با رئال صدرنشین را حفظ کند و هفته بعد در برنابئو این فرصت را دارد تا با کسب سه امتیاز، خود را با کهکشانی ها هم امتیاز کند.

بارسلونا همچنین چهارشنبه در نوکمپ باید برای جبران شکست سنگین 3-0 برابر یوونتوس دست به کار بزرگی بزند تا بتواند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند.

 

 

1189727

 

 

جرارد پیکه در پایان بازی با سوسیداد به خبرنگاران گفت:« بازی دشواری بود. می دانستیم که پیروزی در این بازی حیاتی است و اگر می باختیم، امیدهای مان برابر قهرمانی در لالیگا از بین می رفت.

هرچند نتیجه ای قاطعانه کسب نکردیم ولی پیروز شدیم. در هر صورت پس از شکست برابر یوونتوس نیاز به این برد داشتیم. ما هم انسان هستیم و باخت سنگین در تورین روی روحیه همه تاثیر منفی گذاشته بود.»

 

جبران:« ما تیمی داریم که توانایی جبران شکست برابر یوونتوس و نیز پیروزی بر رئال در برنابئو را دارد. برابر پاری سن ژرمن ثابت کردیم که می توانیم چه کارهای بزرگی انجام دهیم و در سال های اخیر هم به اندازه کافی رئال را در برنابئو مغلوب کرده ایم. معتقدم هیچ چیز غیر ممکن نیست و اگر بتوانیم یوونتوس را حذف کنیم، با انرژی مضاعفی به مصاف رئال خواهیم رفت.»

دیدگاه‌ها