کد خبر : 1409176 | 27 فروردين 1396 ساعت 16:21 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهیم شرمنده خودمان نشویم؛

عسگری: خودم را مسئول باخت می‌دانستم

وحید عسگری بازیکن تیم سیاه جامگان می گوید که از زمان ورود آقای میثاقیان هر بازی برای ما حکم فینال را دارد.

عسگری: خودم را مسئول باخت می‌دانستم

به گزارش "ورزش سه"، تیم سیاه جامگان که پس از شروع به کار اکبر میثاقیان در این تیم 4 مساوی و یک پیروزی را تجربه کرده، در آخرین دیدار خود مقابل صنعت نفت آبادان قرار گرفت و در پایان با نتیجه یک بر یک این شهر را ترک کرد. جالب اینکه هر دو گل این دیدار توسط وحید عسگری مدافع سیاه جامگان به ثمر رسید؛ عسگری در نیمه اول روی یک ارسال تند و تیز دروازه خودی را به اشتباه باز کرد و در نیمه دوم حساب کار را به تساوی کشاند تا نقش تاثیرگذاری در این دیدار داشته باشد.


این بازیکن در گفتگو با "ورزش سه" در مورد این دیدار و کسب تساوی گفت: از وقتی که آقای میثاقیان آمده هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و در تمام بازی ها به دنبال پیروزی هستیم. در آبادان هم علیرغم اینکه هوا خیلی گرم بود ولی با تمام وجود برای برد به میدان رفته بودیم. 


وی ادامه داد: قبل از بازی فقط به بردن فکر می کردیم، اما بعد از بازی و با اتفاقاتی که رخ داد و پنالتی که حریف از دست داد، در مجموع از این نتیجه راضی هستیم.


وحید عسگری در مورد دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند و اینکه با توجه به گل به خودی در طول بازی تحت فشار بوده است، می گوید: به خدا خیلی برایم سخت بود؛ از وقتی اکبر آقا به تیم آمده با هیچ، همه چیزمان را می گذاریم. واقعا چون زحمت بچه ها را می دیدم، خودم را مسئول می دانستم. البته هم بچه ها، هم تیم و مدیریت باشگاه بین نیمه به من دلداری دادند و حمایت کردند. بعد از گل به خودی شوکه شدم و حسین بادامکی به من می گفت که بازی خودت را بکن و از فکر آن صحنه بیرون بیا؛ خوشبختانه در نیمه دوم گل زدم و فکر می کنم صحبت های آقای میثاقیان بین دو نیمه خیلی به من کمک کرد.


بازیکن سیاه جامگان در مورد اینکه چقدر شانس ماندن در لیگ را دارند، گفت: ما کاملا امیدواریم و تمام تلاش خود را می کنیم تا آخر فصل هر اتفاقی می افتد حداقل شرمنده خودمان نشویم.

دیدگاه‌ها