کد خبر : 1409264 | 28 فروردين 1396 ساعت 09:15 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی میدلزبورو - آرسنال

دو تیم میدلزبورو و آرسنال، امروز در ورزشگاه ریورساید شهر میدلزبورو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی میدلزبورو - آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در فرم بسیار ضعیفی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت و آخرین دیدار هفته سی و سوم لیگ برتر، جالب خواهد بود. آرسنال با 3 بازی کمتر نسبت به اورتون در رده هفتم قرار گرفته و در صورت کسب پیروزی در این بازی می‌تواند بار دیگر به رده ششم صعود کند. با این حال رقبای آنها برای کسب سهمیه یعنی لیورپول و منچستریونایتد، در این هفته به پیروزی رسیده اند و امیدهای آرسنال را کمرنگ تر از قبل کرده اند.

 

1190986

 

 

ونگر نتایج بسیار ضعیفی در بازی های اخیر کسب کرده و به شدت از سوی هواداران تحت فشار است. با این حال منابع خبری از تمدید قرارداد او در پایان فصل با آرسنال خبر می‌دهند.

 

میدلزبورو نیز با 3 شکست در 5 بازی اخیرش در فرم ضعیفی قرار دارد. آنها با 24 امتیاز در رده نوزدهم جدول قرار گرفته اند، هر چند نسبت به دیگر رقبا برای جلوگیری از سقوط دو بازی کمتر انجام داده اند و این فرصت را دارند که به سوانسی و هال سیتی برسند. با این حال آنها باید از فرم خود جدا شده و نتیجه متفاوتی نسبت به بازی های اخیرشان کسب کنند.

 

در 5 تقابل اخیر دو تیم، 2 پیروزی برای آرسنال و 3 تساوی به ثبت رسیده است و باید دید توپ‌چی ها می‌توانند در زمین حریف، پیروز از میدان خارج شوند یا نه.

 

ترکیب احتمالی:

 

1193432

دیدگاه‌ها