کد خبر : 1410472 | 02 اردیبهشت 1396 ساعت 14:46 | 35.4K بازدید | 0 دیدگاه

حامد آقایی: تعجب می‌کنم تیم ملی دعوت نشدم

بازیکن جوان پرسپولیس می‌گوید با توجه به قهرمانی پرسپولیس تیم‌ملی جوانان بهتر است از بازیکنان این تیم به مانند تیم‌ملی بزرگسالان استفاده کند.

حامد آقایی: تعجب می‌کنم تیم ملی دعوت نشدم 

به گزارش "ورزیش سه"، حامد آقایی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره قهرمانی تیمش در لیگ‌برتر گفت: بعد از یک سال سختی و تمرینات پرفشار به چیزی که حق‌مان بود رسیدیم و توانستیم بعد از 9 سال دوری از قهرمانی دوباره به عنوانی که لایق پرسپولیس بود دست پیدا کنیم. 


او در پاسخ به سوالی که دو بازی آینده‌شان را به علت پیروزی آسان خواهند گرفت گفت: فلسفه آقای برانکو و تیم‌مان همیشه و همیشه موفقیت و کسب پیروزی در هر بازی بوده چه در بازی دوستانه و چه رسمی؛ پس تمام توانمان را خواهیم گذاشت تا در دو بازی باقیمانده هم بهترین بازی‌مان را ارائه دهیم و پیروز میدان باشیم. 


او درباره تاثیر پیروزی و قهرمانی در دیدارهای آسیایی خاطرنشان کرد: با پیروزی پرگل مقابل پدیده نشان دادیم حق پرسپولیس قهرمانی بوده و لیاقت کسب چنین جایگاهی را هم داشتیم. ما حالا با انگیزه قهرمانی مقابل الهلال حاضر می‌شویم ان‎شاءالله بتوانیم در این بازی هم پیروز شویم تا شانس‌مان برای صعود از گروه‌مان را بیشتر کنیم. 

 

1194564


آقایی درباره علت دعوت نشدن‌شان به اردوی تیم‌ملی جوانان می‌گوید: برایمان جای تعجب دارد که چرا به تیم‌ملی جوانان دعوت نشدیم آن هم باتوجه به شرایط این روزهای پرسپولیس و قهرمانی و پیشرفتی که توسط آقای برانکو در بین جوان‌های تیم پرسپولیس حاصل شده است. شنیده‌ام علت انتخاب نشدن ما این است که آقای پیروانی از بازی نکردن ما در تیم ناراضی است و دلیل دعوت نشدن‌مان هم همین است. 


وی افزود: ما واقعا انتظار داریم که آقای پیروانی به این موضوع نگاه دقیق‌تری داشته باشند، اینکه بازیکنانی مثل من در پرسپولیس بازی نمی‌کنند را بررسی کنند و ببیند جانشین چه افراد بزرگی هستند؛ در پستی که من بازی می‌کنم اشخاص بزرگی چون سیدجلال حسینی و محمد انصاری حضور دارند که هر دو در تیم‌ملی بزرگسالان بازی می‌کنند که بودن در کنار همین بزرگان نعمتی است. امیدوارم کادرفنی تیم‌ملی در نهایت تصمیم خوب بگیرندتا حق ما هم پایمال نشود چون حضور در جام‌جهانی جوانان از اهمیت بسیاری برخوردار است و در آینده ما جوان ها تاثیرگذار خواهد شد.

دیدگاه‌ها