کد خبر : 1410537 | 02 اردیبهشت 1396 ساعت 18:20 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

از برنابئو تا برنابئو، دوری 500 روزه اینیستا از گل

ماه ها از آخرین گل اینیستا برای بارسا در لالیگا می گذرد و کاپیتان در امر گلزنی به رقبا در رقابت های داخلی ناکام مانده است.

از برنابئو تا برنابئو، دوری 500 روزه اینیستا از گل

به‌ گزارش "ورزش سه"، از آخرین گل آندرس اینیستا در لالیگا 519 روز می‌گذرد. آن گل برابر رئال مادرید به ثمر رسید و یک گل معمولی هم نبود. هافبک بارسلونا با همکاری نیمار توانست به زیبایی دروازه‌ کیلور ناواس را باز کند و خوشحالی پس از گل خاص او با لیونل مسی در  یادها ماند.

 

 

1186170

 

 

اینیستا در مدت 1129 روز در لالیگا  تنها دو گل به ثمر رسانده است که هر دو گل هم زیبا و بااهمیت بودند. زننده گل قهرمانی اسپانیا در جام جهانی 2010، معمولا به ندرت گلزنی می‌کند اما گل‌هایش فراموش نشدنی هستند. در آستانه ال کلاسیکو، کاپیتان بارسلونا فرصت دارد یک بار دیگر،‌ فردا شب در سانتیاگو برنابئو گلزنی کند. او می‌تواند گل تاریخی دیگری در کارنامه‌اش به ثبت برساند و همچنین به ناکامی‌اش در گلزنی پایان بدهد.

 

البته هافبک اسپانیایی در این فصل در اغلب بازی‌ها نیمکت‌نشین بوده و این موضوع در آمار گلزنی‌اش تاثیر گذار بوده است. قرارداد اینیستا با بارسلونا در پایان فصل تمام می‌شود. با خداحافظی لوییس انریکه و حضور سرمربی جدید شاید شرایط اینیستا بهتر شود و بتواند بیشتر در ترکیب اصلی قرار داشته باشد. با این حال هنوز هافبک بارسا تمدید قراردادش را تایید نکرده است.

دیدگاه‌ها