کد خبر : 1410925 | 04 اردیبهشت 1396 ساعت 13:30 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

ورزشگاه 250 میلیون دلاری میزبان الاهلی

بازی حساس الاهلی مقابل بنیادکار در ورزشگاه 250 میلیون دلاری تاشکند برگزار می شود، که سال 2012 با بودجه 250 میلیون دلاری توسط مهندسان آلمانی ساخته شد.

ورزشگاه 250 میلیون دلاری میزبان الاهلی 

به گزارش "ورزش سه"، در گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تیم بنیادکار که از چهار بازی گذشته خود چهار شکست را در کارنامه خود می بیند، در ورزشگاه بنیادکار تاشکند میزبان تیم الاهلی عربستان خواهد بود.
این ورزشگاه در سال 2012 توسط مهندسان آلمانی ساخته شد و ظرفیت 34 هزار تماشاگر را دارد. برای ساخت این ورزشگاه که یکی از مدرن ترین و زیباترین استادیوم های فوتبال در آسیا به شمار می رود، بودجه ای بالغ بر 250 هزار دلار صرف شده و ورزشگاهی چند منظوره است که بیشتر برای برگزاری مسابقات فوتبال مورد استفاده قرار می گیرد. شاگردان مجتبی حسینی در این ورزشگاه و در هفته سوم رقابت ها موفق به شکست 2 بر صفر بنیادکار شدند.

 

1195098


تیم الاهلی در شرایطی به مصاف بنیادکار می رود که در گروه سوم مسابقات همراه دو تیم العین و ذوب آهن، رقابت سختی برای صعود به مرحله حذفی مسابقات را دنبال می کند و در صدر گروه قرار گرفته است.

 

1195101


دیدار بنیادکار و الاهلی از ساعت 18:30 دقیقه روز سه شنبه هفته جاری به وقت تهران آغاز می شود و در سوی دیگر دو تیم دیگر این گروه یعنی ذوب آهن و العین امارات در فولادشهر مقابل هم صف آرایی می کنند.


در حال حاضر الاهلی با 8 امتیاز و ذوب آهن و العین به ترتیب با 7 و 6 امتیاز رتبه های دوم و سوم را در اختیار دارند. نتیجه گرفتن تیم بنیادکار که البته انگیزه زیادی در دیدار برابر الاهلی ندارد، می تواند تاثیر بسزایی در سرنوشت شاگردان مجتبی حسینی داشته باشد. البته سبزپوشان می توانند با کسب پیروزی مقابل العین صعود خود به دور بعدی را مسجل کنند تا کار آنها در روز آخر به اما و اگر کشیده نشود.

دیدگاه‌ها