کد خبر : 1410978 | 04 اردیبهشت 1396 ساعت 17:35 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای کوریره دلو اسپورت

مخالفت مدیران اینتر با استعفای پیولی

پس از شکست سنگین 5-4 اینتر در زمین فیورنتینا شایعه شده بود که پیولی از سمت سرمربیگری این تیم استعفا داده است.

مخالفت مدیران اینتر با استعفای پیولی

به گزارش "ورزش سه" رسانه‌های ایتالیایی صبح یکشنبه از استعفای استفانو پیولی سرمربی تیم فوتبال اینتر در واکنش به شکست 5 بر 4 نراتزوری برابر فیورنتینا خبر دادند اما اکنون اخبار دیگر شنیده می‌شود مبنی بر اینکه مدیران اینتر با استعفای وی مخالفت کرده‌اند.

 

 

1194663

 

 

شکست اخیر اینتر در ورزشگاه آرتمیو فرانکی، پیولی را به شدت تحت فشار قرار داده است چرا که این تیم نیمه اول را با نتیجه 2 بر یک پشت سر گذاشت و در نیمه دوم در عرض 15 دقیقه 4 گل دریافت کرد. این نتیجه یک هفته پس از تساوی 2 بر 2 اینتر برابر میلان در دربی دلامادونینا به ثبت رسید که در آن بازی هم اینتر تا آخرین دقیقه بازی از همشهری خود پیش بود اما با دریافت یک گل دیرهنگام مجبور به تقسیم امتیازات شد.

 

به گزارش نشریه کوریره دلواسپورت، پیولی به دلیل اینکه احساس کرده دیگر از سوی بازیکنانش حمایت نمی‌شود، استعفای خود را اعلام کرده است اما استیون ژانگ، مدیر باشگاه و پیرو اوسیلو، مدیر ورزشی نراتزوری بعد از یک جلسه کوتاه او را متقاعد کرده‌اند که به کارش ادامه دهد. این در حالیست که پس از بازی اخیر اینتر برابر فیورنتینا چند تن از بازیکنان اینتر از جمله کاپیتان تیم مائورو ایکاردی تأکید کردند حامی ابقای پیولی هستند.

 

کوریره نوشته است که در مورد آینده پیولی حالا همه چیز به نتیجه بازی اینتر برابر ناپولی بستگی دارد و اگر آبی‌و‌مشکی‌پوشان این بازی را ببازند، پیولی قطعاً استعفا خواهد کرد و به هیچ عنوان حاضر به ادامه کار نخواهد بود که در این صورت استفانو وکی، سرمربی تیم جوانان اینتر تا پایان فصل جانشین او خواهد شد.

دیدگاه‌ها