کد خبر : 1411001 | 04 اردیبهشت 1396 ساعت 19:01 | 103.2K بازدید | 0 دیدگاه

پس از 23 هفته شکست ناپذیری

پارس جنوبی جم لیگ برتری شد

شاگردان مهدی تارتار موفق شدند با برتری در دیدار ماقبل پایانی لیگ دسته اول، به عنوان صدرنشین لیگ دسته اول راهی لیگ هفدهم شوند. ​​​​​​​

پارس جنوبی جم لیگ برتری شد

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته سی و سوم لیگ دسته اول تیم های پارس جنوبی جم و استقلال اهواز از ساعت 17 در اهواز به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این شاگردان مهدی تارتار بودند که توانستند با برتری در این دیدار خود را لیگ برتری کنند. 

 

در این دیدار ابتدا این تیم مهمان بود که توانست به گل برسد، پارس جنوبی جم در دقیقه 35 توسط احسان تاییدی اولین گل این دیدار را به ثمر رساند اما خیلی زود این گل توسط اهوازی پاسخ داده شد و پدرام اردلانی در دقیقه 39 گل تساوی بازی را به ثمر رساند، البته این پایان کار درنیمه اول نبود و بازهم تیم مهمان توانست پیش از شنیدن صدای سوت داور بازی را به سود خود کند، در دقیقه 44 مجتبی لطفی گل دوم پارس جنوبی را به ثمر رساند.

 

در نیمه دوم نیز شاگردان تارتار که می خواستند خود را لیگ برتری کنند حملات زیادی روی دروازه حریف تدارک دیدند اما با همان تعداد گلی که در نیمه اول به ثمر رسانده بودند بازی را به سود خود به پایان برسانند و به عنوان اولین تیم لیگ برتری از لیگ دسته اول شناخته شوند. 

 

آنها با این پیروزی و پس از 23 هفته شکست ناپذیری موفق شدند 62 امتیازی شوند و در صدر جدول رده بندی خود را تثبیت کنند، امتیازی که دیگر هیچکدام از تیم های لیگ دسته اولی به آن نخواهند رسید تا جمی ها با خیال راحت در بازی پایانی به میدان بروند و خود را لیگ برتری بدانند. 

 

سپیدرود رشت با 58 امتیاز و تیم های گل گهر سیرجان و ملوان بندرانزلی با 57 امتیاز تیم های دوم تا چهارم جدول رده بندی هستند که در بازی های هفته پایانی برای رسیدن به لیگ برتر خواهند جنگید.

دیدگاه‌ها