کد خبر : 1411129 | 05 اردیبهشت 1396 ساعت 11:09 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت به موقع انصاری به ترکیب پرسپولیس

بازگشت محمد انصاری به ترکیب پرسپولیس بهترین خبر برای برانکو و خط دفاعی سرخ پوشان بود.​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به غیبت سید جلال حسینی، بزرگترین دغدغه برانکو و هواداران پرسپولیس مصدومیت محمد انصاری و احتمال غیبت این بازیکن در دیدار برابر الهلال بود که بازگشت به موقع این بازیکن توانست خیال قرمزپوشان را از خط دفاعی تیمشان راحت کند. انصاری که در هفته های گذشته با مصدومیت های زیادی دست و پنجه نرم کرده بود یک نمایش فوق العاده و مطمئن در برابر بهترین خط حمله فوتبال عربستان از خود ارائه داد تا دروازه سرخپوشان با کمترین خطر ممکن بسته بماند و شانس های صعود همچنان زنده باقی بماند. 


انصاری در این دیدار به همراه فرهاد ربیع خواه در مرکز خط دفاعی قرار گرفت و در غیاب سید جلال حسینی رهبری خط عقب پرسپولیس را به عهده گرفته بود. مدافع 25 ساله پرسپولیس در این دیدار توانست کارلوس ادواردو که یکی از خطرناک ترین مهاجمان فوتبال آسیا محسوب می شود را مهار کند و حتی اجازه فرصت گلزنی را به این بازیکن ندهد تا نمره ی قبولی را از این دیدار کسب نماید. 

 

گفتنی است دیدار آتی سرخ پوشان برابر الوحده ای خواهد بود که توانست با نتیجه ای شگفت آور 5 گل برابر الریان به ثمر برساند تا به خط دفاعی سرخپوشان آماده باش بدهد. هر چند با بازگشت سید جلال حسینی و حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی ، انصاری و رفقا می توانند سومین کلین شیت پیاپی را برای صعود به مرحله بعدی رقم بزنند.

 

1195294

دیدگاه‌ها