کد خبر : 1411200 | 05 اردیبهشت 1396 ساعت 15:50 | 59.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

پشت پرده اصرار بیل برای حضور در ال کلاسیکو

گرت بیل با وجود توصیه پزشکان رئال با اصرار خودش در ال کلاسیکو به میدان رفت و یک بار دیگر از ناحیه مچ پا آسیب دید.

پشت پرده اصرار بیل برای حضور در ال کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، نوامبر گذشته، گرت بیل در بازی مقابل اسپورتینگ لیسبون مصدوم شد و ابتدا پزشکان دوری او را 4 ماه پیش بینی کردند ولی فوق ستاره ولزی زودتر به میادین بازگشت و توانست در بازی برابر ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیز به میدان برود.

 

 

1195341

 

 

بیل دو هفته پیش با وجود اینکه از ناحیه مصدوم خود احساس درد می کرد، در مونیخ برابر بایرن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به میدان رفت و نیمه دوم تعویض شد. پزشکان رئال به وی توصیه کردند که چند هفته استراحت کند ولی در پیش بودن ال کلاسیکو باعث شد تا بیل این توصیه را نادیده گرفته و زیدان نیز با وی همسو شد تا یکشنبه گذشته شاهد حضور او در ترکیب ثابت رئال باشیم.

 

مدت زمان حضور بیل در بازی تنها 35 دقیقه به طول انجامید و او به دلیل مصدومیت جای خود را به آسنسیو داد. پس از شکست رئال، زیدان بود که بیش از همه مورد انتقاد هواداران و کارشناسان قرار گرفت و یکی از دلایل انتقادات نیز بازی دادن زیزو به بیل بود.

 

فوریه گذشته وقتی زیدان تازه مربیگری رئال را بر عهده گرفته بود، او طی مصاحبه ای گفت که حتی اگر بیل 80 درصد نیز آماده باشد، به وی میدان نخواهد داد و دوست ندارد روی یکی از بهترین بازیکنانش ریسک کند؛ اما چه شد که زیدان به بیل ناآماده که قبل از بازی با بارسا تنها سه جلسه تمرین کرده بود میدان داد، برهمه پوشیده است.

 

بیل از سال 2013 تنها در 40 درصد بازی های رئال حضور داشته و مصدومیت های گاه و بیگاه، همیشه یکی از معضلات وی بوده است. او در این فصل نیز 24 بازی رئال را از دست داده.

 

 

1194825

 

 

طبق ادعای مارکا، دلیل اصرار گرت بیل برای حضور در ال کلاسیکو، عذاب وجدان وی و قولش به هواداران رئال بود.

بیل که می داند خیلی از بازی های رئال را به دلیل مصدومیت از دست داده و فشار دومین بازیکن گران قیمت جهان بودن را نیز روی خود احساس می کند، خود را موظف می دانست که تا برای کمک به تیمش و پیروزی رئال بر بارسا، حتما در ال کلاسیکو حاضر باشد.

 

او نوامبر گذشته به هواداران قول داد که زودتر از 4 ماه به میادین بازگردد و همینطور هم شد. بیل از توقعات بالای رئالی ها آگاه است و مصدومیت های متوالی اش باعث شده تا او خودش را مدیون هواداران بداند. شاید بیل به نظر انسان خونسردی باشد ولی خودش بیش از همه به خاطر غیبت های طولانی اش تحت فشار است و از درون عذاب می کشد.

قطار سریع السیر کاردیف، احتمالا باید سه هفته دیگر نیز به دور از میادین بماند و امیدوار باشد رئال بتواند به فینال لیگ قهرمانان برسد تا بتواند آنجا به میدان برود.

دیدگاه‌ها