کد خبر : 1411855 | 08 اردیبهشت 1396 ساعت 13:25 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

صبا پیروز نشود ماندنش به خطر می افتد؛

دایی: دو هفته دیگر کارمان با نفت تمام می‌شود

علی دایی سرمربی تیم نفت تهران معتقد است که مدیریت ناصحیح در فوتبال ایران باعث می شود که مدیران بدون عقبه به فوتبال وارد شوند و همه چیز به هم بریزد.

دایی: دو هفته دیگر کارمان با نفت تمام می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل صبای قم در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


امید زیادی به سه بازی پیش رو داریم


‌ بازی سختی مقابل صبا داریم چون اگر صبا نتواند امتیاز بگیرد برای ماندن در لیگ به خطر می‌افتد. با تمریناتی که در این دو هفته و بعد از تعطیلات سال نو داشتیم و از زمانی که بازیکنان تمرینات را تعطیل نکردند به فرم بدنی خوبی رسیدیم و به سه بازی آینده (دو بازی در لیگ و فینال جام حذفی) خیلی امیدوارم که به پیروزی برسیم.


دو هفته دیگر کارمان با نفت تمام می شود


در تیمی که نه صاحب دارد و نه کسی جوابگو است صحبت راجع به ماندن در این تیم اشتباه است. تا به حال به این دلیل در نفت ماندیم که فصل را به پایان برسانیم و اگر خدا بخواهد دو هفته دیگر کارمان تمام می‌شود.


به دلایل اخلاقی از لیگ کنار نمی کشیم


احترام به سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و اخلاقی که باید رعایت شود. من دوست ندارم حق تیمی ضایع شود و به کارم به عنوان یک کار حرفه‌ای نگاه می‌کنم و به این مسئله کاری ندارم که برخی‌ها نه حرفه‌ای باشگاهداری می‌کنند و نه حرفه‌ای باشگاه را اداره می‌کنند. ما همیشه پای حرفی که زدیم می‌ایستیم چه برسد به اینکه قراردادی امضا کنیم. به شخصه هیچ تیمی را ندیدم با این شرایط به لیگ ادامه دهد و باز هم وضعیت خوبی داشته باشد.


حکمی برای بستن حساب باشگاه پرسپولیس ندارم!


صحبت که از باشگاه پرسپولیس شد جا دارد برای ابراهیم آشتیانی پیشکسوت این باشگاه و دوست خودم آرزوی سلامتی و بهروزی کنم و امیدوارم هرچه زودتر در خدمت او باشیم. مسئله‌ای هم که می‌گویید تا حدودی درست است و یک مقدار هم اشتباهاتی در آن وجود دارد. من از پرسپولیس شکایت کردم و کمیته انضباطی حق را به من داده اما هنوز کمیته استیناف رأیی نداده و زمانی که من هنوز رأی ندارم چطور می‌توانم حساب‌های این باشگاه را ببندم؟ این چه چیزهایی است که باشگاه می‌گوید؟ آیا عقل سالم این مسئله را قبول می‌کند؟ من باید حکمی داشته باشم که بتوانم حسابی را ببندم. من و شما و مردم بچه نیستیم.


مدیران پرسپولیس پول را در حساب نمی خوابانند


مدیران پرسپولیس این همه طلبکار دارند بنابراین آیا پول بزرگی را به حسابشان واریز می‌کنند تا بلوکه شود؟ می‌توانیم موجودی باشگاه پرسپولیس را از حساب‌هایی که دارند بپرسید. اگر بالای 20 میلیون تومان در حساب‌شان پول بود هر چه خواستید بگویید. اصلا اینها پول را در حساب نمی‌خوابانند. من نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا می‌آید. اگر 20 یا 30 میلیون پول در حساب این باشگاه باشد فکر می‌کنم نفری 300 یا 400 هزار تومان به بازیکنان می‌رسد.


مدیریت ناصحیح در فوتبال ما حاکم است


مدیریت ناصحیحی که در فوتبال ما حاکم است این اوضاع را به وجود آورده است. شما ببینید بعضی از بازیکنان به خاطر 30 یا 40 درصد پول که گرفتند اعتصاب می‌کنند. بعضی‌ها به خاطر 20 درصد و بعضی هم به خاطر 80 درصد اعتصاب می‌کنند. البته به نظر من اعتصاب اصلا معنایی ندارد ولی بعضی وقت‌ها بازیکنان مجبور می‌شوند اعتصاب کنند.ما این همه طلبکار داریم. کدامشان به حقوقشان رسیده‌اند. البته کمیته انضباطی و کمیته استیناف کار خود را انجام می‌دهند و رای می‌دهند ولی کدامشان قدرت اجرایی کردن را دارند که بتوانند طلبکارها به پولشان برسند. اینجا چون کمیته اجرای احکام وجود ندارد آقایان فرار می‌کنند. اگر این مسائل را در دادگاه شکایت کنیم می‌توانیم ببینیم کسی نمی‌تواند از زیر بار اینها فرار کند. تیم نفت در دست کسانی است که نه حساب بانکی آنها چک شده و نه عقبه آنها را درآورده‌اند. 


مدیران نفت باید پاسخگو باشند


من خبر ندارم حساب باشگاه مسدود شده یا نه. باید مسئولین و مدیران باشگاه پاسخگو باشند. باشگاهی که 8 میلیارد قرارداد می‌بندد پرداخت 350 میلیون برایش پولی نیست. من از این موضوع خبر ندارم و دوست ندارم از این مسائل بیشتر بدانم.


دایی در پایان و در پاسخ به این سؤال که کریمی اگر مشکلی با شما دارد چرا نمی‌آید و رو در رو صحبت نمی‌کند. پیشنهاد شما در این خصوص برای حل مشکل چیست، گفت: من راجع به مسائل خودم می‌توانم تصمیم بگیرم وهر کسی هر طور که دوست دارد می‌تواند زندگی کند. من وقت ندارم که پاسخ این و آن را بدهم و همیشه گفته‌ام صلاح مملکت خویش را خسروان دانند.

 

دیدگاه‌ها