کد خبر : 1412227 | 09 اردیبهشت 1396 ساعت 20:45 | 43.7K بازدید | 0 دیدگاه

با نجات رئال از تساوی کشنده

مارسلو و جبران اشتباه مرگبار ال کلاسیکو (عکس)

رئال مادرید به لطف گل دقیقه 86 مارسلو موفق شد از تساوی 1-1 مقابل والنسیا گریخته و همچنان شانس اول قهرمانی لالیگا باقی بماند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال پیش از بازی با والنسیا می دانست که یکی از موانع سخت در راه قهرمانی را پیش روی خود دارد.  رئال در 5 سال گذشته 4 بار در خانه مقابل والنسیا متوقف شده بود که دو تساوی به از دست رفتن قهرمانی برایش منجر شد. تنها سال گذشته بود که رئال توانست پس از 4 فصل ناکامی والنسیا را در برنابئو شکست دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کهکشانی ها امشب ابتدا با گل رونالدو پیش افتادند و نیمه اول را نیز با همان گل به رختکن رفتند. در نیمه دوم رونالدو یک پنالتی از دست داد تا روحیه این تیم کاهش پیدا کند. دقیقه 82 والنسیا توسط پاره خو کار را به تساوی کشاند اما این مارسلو بود که فرشته نجات رئال شد و دقیقه 86 توانست بار دیگر برتری را از آن رئال کند.

 

مارسلو با این گل پیروزی بخش، اشتباه مرگبار خود در ال کلاسیکو را جبران کرد. او دقیقه 93 بازی با بارسا می توانست در میانه زمین مانع حرکت روبرتو شود اما با بی تفاوتی اجازه داد مدافع راست بارسا پیشروی کرده و ثانیه ای بعد مسی گل سوم را به ثمر برساند.

مارسلو شاید به هیچ طریقی نمی توانست جبران مافات کند مگر زدن گل پیروزی بخش رئال بر والنسیا در دقایق پایانی. با همین گل، رئال در لالیگا امیدوار ماند و با کسب 10 امتیاز از 12 امتیاز باقیمانده می تواند قهرمانی شماره 33 خود را جشن بگیرد.

 

دیدگاه‌ها