کد خبر : 1412605 | 11 اردیبهشت 1396 ساعت 13:15 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیاگو سیلوا: قهرمانی برایمان غیرممکن شده

تیاگو سیلوا، کاپیتان پاری سن ژرمن مدعی شد که قهرمانی در لوشامپیونه فرانسه پس از شکست 3-1 شب گذشته مقابل نیس، برای آنها غیرممکن شده است.

تیاگو سیلوا: قهرمانی برایمان غیرممکن شده

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن که در 4 دوره اخیر لیگ فرانسه قهرمان شده، این فصل نیز برای تکرار قهرمانی در تلاش است ولی شکست شب گذشته آنها مقابل نیس ، قهرمانی را برای آنها بسیار دور از دسترس کرده است. آنها با یک بازی بیشتر نسبت به موناکو و 3  امتیاز کمتر، در رده دوم قرار گرفته اند و این در حالیست که تنها 3 بازی تا پایان باقی مانده است. کاپیتان سیلوا نیز معتقد است که قهرمانی برای او و هم تیمی هایش غیرممکن شده است.

 

1196569

 

 

او گفت:" حالا ما باید هر 3 بازی خود را ببریم زیرا سوم شدن برای ما فاجعه خواهد بود. از لحاظ ریاضی هنوز غیرممکن نیست. ما باید هر 3 بازی را ببریم و در فینال جام حذفی نیز پیروز شویم. می‌خواهیم به بهترین شکل فصل را به پایان برسانیم و بعد به تعطیلات برویم زیرا روزهای سختی را گذرانده ایم."

 

سیلوا درباره اخراج دی ماریا و تیاگو موتا گفت:" اخراج جزئی از فوتبال است. صحبت کردن راجع به داوری دشوار است ولی اینکه اخراج کمی پیچیده بود حقیقت دارد. نمی‌خواهیم تقصیر باخت را بر گردن داور بیندازیم، هر چند که کارت‌های قرمز کارمان را سخت کرد."

دیدگاه‌ها